| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Sepang tors, 30/3, 20:00
|
1504 besök totalt |
|
Vi gör ett nytt försök på denna banan, denna gången MED DirectX-server. Serverinfo (dedikerad server MED DirectX): IP: 83.233.59.243 (Direct IP) Lösenord: rejsa Bandbredd: 10Mbit GTR version: 1.5 Bilar: Valfri GT- och NGT-bil. 400hk Exigen får ni gärna med köra. Ni som inte vill kröa Exigen måste ladda hem denna om ni inte vill se en pacecar istället. http://macen.nullnet.com/gtr/Exige_T Bana: Sepang http://macen.nullnet.com/gtr/GTR_Sep Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv bocka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: normal Depåstopp: Inga Startprocedur: Rullande start Rejslängd: 19min OBS! om ni har problem att logga in med ert konto, skapa då ett konto igen med samma namn. SimBin verkar ha tagit bort en hel del konton.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Jag hoppas ni som hade problem sist på denna banan även kan vara med och testa lite i morgon.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
|
||
|
Funkade inte för mej i dag heller, När jag skulle byta setups så åkte jag ur, Sedan kom jag inte in mer ?? Konstigt för jag var inne o körde DTM i GTR förut i dag o det funkade klockrent,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Kul race! Man får vara liiite försiktig i vissa kurvor..
Mot slutet av rejset så råkade jag snurra och tempen i bakdäcken steg till skyarna...
Efter det vart det svårt och hänga med / hålla sig på banan. Trodde aldrig att jag skulle hinna upp Hompe, men skam den som ger sig å rätt som det var så stod han där på tvären i ett moln av däcksrök...
Satte snabbaste tid i allafall, alltid något!
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Jag kan inte säga att jag gillar Sepang så värst mycket, lite väl många knep och knåp kurvor. Oschersleben som vi körde efter Sepang gick dock hur bra som helst även om John var lite (
) snabbare. Lyckades dock knipa förstaplatsen .
_________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||
|
DirectX-servern verkar ha gjort susen.
Sepang är svår, men jag tycker ändå att vi kör den i ligan. Kavic: Du verkar vara ensam om att ha problem med GTR på min server. Om du inte tycker det är för mycket jobb, föreslår jag en ominstallation av GTR. Det borde hjälpa. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Det är mysko att jag kommer in på andra GTR servrar _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1504 besök totalt |