| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 8 - F1 @ Silverstone - 2 april
|
1 besök senaste veckan (1493 totalt) |
|
Då var det dags för det andra rejset med F1-bilarna. Denna gång på Silverstone... OBS!!! Vi får köra denna version av Silverstone! http://forum.rscnet.org/showthread.p
Anmäl er här! Vem kan hosta??? Serverinfo: IP: Återkommer (LAN/Direct IP) Lösenord: rejsa.nu Game name: rejsa.nu Bandbredd: 10/100 Mbit rFactor version: 1.081 Bilar: F1 Bana: Silverstone 1.2 Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv boka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: av Racelängd: lopp 1 - 10 minuter, lopp 2 - 20 minuter, omvänd startordning i lopp 2 Depåstopp: Inga Kval: under träningen Fuel/tire wear: Av Tillåtna Hjälpmedel: * Skador av * Clutch assist på Servern startar ca Kl 19.00. Träning pågår ca 20 min. Cirkus kl 19.20 börjar vi kvala. Det som gäller är envarvskval. Efter detta kval kör vi en kort warmup-session som varar i ca 10 minuter. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
|
||
|
HMM jag hoppade ur till windows! Kör jag med fel bana?........
undersöker!
EDIT: Jag har tagit mappen ifrån mappack och den hoppar ur till windows! Jätte skumt att ni har kunnat installera denna utan att köra omni patchen. Det er speciellt Silverstone och Mugellan alla hade problem med! Då måste jag ha fel bana! |
||
|
Japp, det har du. Den som finns i Trackpacken får jag CTD. Därför skrev jag i torsdags
att vi skulle byta bana till den som fanns i tråden ovan.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
Kvällens resultat http://hem.bredband.net/b300411/rejs _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1 besök senaste veckan (1493 totalt) |