Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 10817 besök totalt |
Skitabra kurs tyckte iallafall jag. Tack till alla inblandade för ett kanonarrangemang!
och trots strul med bilen så att jag missade banvisningen var dom varv jag körde det absolut roligaste jag gjort. Nånsin. Punkt slut. (Jag måste skaffa ett jobb till.....) ![]() Uffe BMW 318is 1991 BMW 320i 1998 _________________ Uffe Nygren 325Ti E46 Önskereprisen, kopia av nedanstående fordon. 325Ti E46 Trackday, Såld. |
||
Tackar BMWSC för en trevlig dag på Sviestad. Kul att banan var isfri under eftermiddagen.
![]() Skickar med några bilder som jag tog inte dom bästa men ändå något... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
||
![]() ![]() ![]() _________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
||
Får tacka alla ansvariga, och deltagare för den delen, för en kanon dag!
![]() Kul att man fastnade på bild också (svart E30), får bli nytt skrivbordsunderlägg! ![]() |
||
Hejsan alla killar!
![]() Jag vill tacka BMVSC för en trevlig och lärorik dag! Jag hade, som ensam tjej, mycket roligt bland er killar, men jag saknade lite mera girl-power! Trodde faktiskt inte att det var så ovanligt med tjejer... Är lite besviken på mig själv över att jag glömde kameran denna dag, ![]() men jag nöjer mig med att titta på era bilar! Tyckte mycket synd om killen med röda BMW:n, som inte ens fick bilen med sig på rundvisningen! (Hoppas bilen mår bättre tills nästa gång!) Hoppas ni hade en lika trevlig dag som jag och min sambo hade! ![]() Sara _________________ Sara Josefsson |
||
Instämmer med tidigare inlägg och tackar för en mycket bra/rolig kurs!!
Synd bara att inte Lisa (E30'n) var i ordning. Ska försöka ha den klar till Mantorp iaf så det blir lite åka av! /Magnus |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 10817 besök totalt |