| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Phillip Island 21:00 OFFLINE
|
994 besök totalt |
|
Hej! Ingen rast, ingen ro. Livet som simracer är hårt.
Som topicen säger, 21:00 startar jag servern. Hoppas vi blir några stycken, så vi kan testa om banan är tillräckligt bred att klara omkörningar mm. Det är en kul bana, lite annorlunda, långa snabba flacka svängar och några hårnålar. In i garagen och putsa upp vrålåken nu, så de skiner till ikväll. IP 213.89.10.13 Här är en direktlänk för att ladda hem banan om ni inte redan har den. http://tantra.m4driving.sm/F1-2002/T //Micke _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Tack själv!
Mycket kul bana!!! Lite svår till och börja med men sen när man väl lärt sig banan så är den skitkul!!
Började med tider på runt 1,40, kapade sekund efter sekund....ville inte vara sämre än Johannsen
Slutade med att han körde på 1,30,3!!!! Jag lyckades sluta på 1,31,4 >
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Jag vet inte riktigt hur vi skall göra. Skall vi byta till Australiens GP bana eller hålla fast vid Phillip Island. När man väl hittar runt banan är ju risken att hamna uppepå vallarna inte så stor, de finns där dock.
Vad tycker ni? Skall vi byta eller behålla? _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
Byt till Nordsleife istället
_________________ Pär Hylander |
||
|
om vi ska byta bana så måste vi bestämma det rätt fort. Måste ju finnas lite tid att träna också. (åtminstone för mej...)
Läge för en poll kanske? Försökte sätta ihop en men såg inget på förhandsgranskningen så jag la ner det. _________________ /Ove Mörk |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
994 besök totalt |