| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Dag 1 GTR @ Mo I Rana & Estoril sön 9/4 19:00
|
2 besök senaste veckan (3287 totalt) |
|
Spel krasch precis när jag anslutit och sen kom jag inte in igen.. håller på och botar om...
|
||||
|
Märkligt. Jag kvalade 5a men fick starta sist på samma ruta som en annan bil, sen blev jag utsparkad.
Försökte att ta mig fram till min rätta placering och det gick bra några bilar sen klagades det över att jag låg framför en bil som jag skulle följa. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||||
|
Fick aldrig asnluta någe mer jag..
skrev lösenord och klicka på bocken, mensen vardet tvärr nit..
|
||||
_________________ Jimmy Bengtsson |
||||
|
Synd att det strulade för Galne och Daniel. Resterande funkade det ju kanon för.
Snyggt kört av de jag såg runtom mig. Fina omkörningar. Lite småtoucher, men inget allvarligt. Roligaste rejsdagen hittills!
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Rolig kväll men det laggade för mig ett antal gånger på båda banorna... det var väldigt svårt att köra när bilen som ligger framför "hackar", antingen var den typ 5m framför eller så var den 25m framför... då går det bara inte köra om.
slutade som det brukar med att man snurrar av i förvirringen.
_________________ Henrik Rosén |
||||
Hade föraren framför dig hög ping? Isf, hur hög? Jag ser många som har upp mot 200ms, och de hackar inte fram. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Wow kul rejs jag startade också i någon på estoril men det gick bra ändå moirana va skoj skönt att man klämde till med en 2a plats
och estoril var kul mycket action i starten där och många avåkninar av folk vilket gav en lite placeringar men det var jätte skoj skönt att det funkade nåtsåndär i alla fall jag är nöjd det var KUL hade fina fajter med.
_________________ Jonathan Johansson Hälsar
|
||||
Nej det var det som var så konstigt. Tror det var mellan 170-195... _________________ Henrik Rosén |
||||
|
jo det var rigtigt skoj i kväll , jag körde in i Richard i 2 kurvan , sorry Richard han bromsa där, sen låg jag sist men jag körde upp mig å när jag var i kapp Marcus så var pulsen rätt hög
men det var skoj
Estoril e skoj åxå men jag körde slut på däcken
_________________ Jimmy Bengtsson |
||||
|
Estorli var skoj.
Jag gjorde den obligatoriska 360 som jag måste göra varje gång jag lyckas köra om liverpoolaren. Var jag på dig stacken när du försökte köra om? Jag såg dig i backspegeln men du såg inte ut att vara tillräckligt nära. Sen var du på sidan precis när jag började svänga in. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||||
|
Hata kurva 4'a på Estoril.... >
två ggr tappade jag häcken under inbromsning och snurrade ut.
Jag hade ett antal sköna fighter med racemässiga omkörningar!! Fortfarande startkrascher _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
|
Marcus jag kan inte få upp din sida med resultat å sånt .
är det inte denna address ? http://macen.nullnet.com/gtr/ För det kommer upp att sidan inte kan visas. _________________ Jimmy Bengtsson |
||||
Jag gillar inte heller den, men det måste ju svänga nån gång. Jag tycker värre om orelha-kurvan (7e, snabb höger), där parkerar ibland... låååångt inne i gruset...
Sant, men visst har de minskat?! Det blir ju oftast värst en bit ner i fältet då, om man är ovan, blir totalt jättechockad när alla bromsar så tidigt inför första kurvan för att inte sammanstöta o då bromsas det lätt för hastigt med låsta hjul, o... ja du vet resten...
_________________ Henrik Rosén |
||||
|
Jimpa: Redirecten funkar inte. Kör direkt på IP-numret så länge:
http://193.11.181.118/~macen/gtr/ _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
Nädå, mitt misstag. Bromsade lite för hårt och snurrade .
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Dag 1 GTR @ Mo I Rana & Estoril sön 9/4 19:00
|
2 besök senaste veckan (3287 totalt) |