| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Knutstorp 10/4 20:00
|
3047 besök totalt |
|
Dags att testa Knutan. Detta rejs ingår givetvis INTE i ligan. Serverinfo (dedikerad server MED DirectX): IP: 83.233.59.243 (Direct IP) Lösenord: rejsa Bandbredd: 10Mbit GTR version: 1.5 Bil: Lotus Elise Bana: Knutstorp. ( Packas upp i GTR\GameData\Locations ) Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L) Inga skador (du måste själv bocka ur "disable damage") Inga hjälpmedel. Däckslitage: Normal Depåstopp: Inga Startprocedur: Rullande start Träning: 10min Kval: 5min Rejslängd: 19min (Rejsstart ca. 20:15) OBS! om ni har problem att logga in med ert konto, skapa då ett konto igen med samma namn. SimBin verkar ha tagit bort en hel del konton. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Nej, detta är enda gången under våra liv vi kommer köra där. Du får inte missa detta tillfälle, Nisse!
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Hehe!!! Flera gånger SAMMA kväll!!! Hehe!
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
|
Nu har jag fått banan, och den kan hämtas från min webserver.
EDIT: Liverpoolarn hann före
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
min är högst temporär då det är min egen serverdator som jag lagt upp den på. inget som är på så ofta... tänkte egentligen ha den som gtr-server, men mäcen hostar ju så himla bra att jag inte ens installerat gtr på den än...
Marcus: Tänkte du lägga upp kinnekulle oxå eller? _________________ Henrik Rosén |
||
|
Jo, denna är med temporär då min riktiga webserver är nere för tillfället.
Japp, lägger upp Kinnekulle när vi ska köra den med. Men det blir inte idag. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Det var skoj! 19 minuter var dock lite långt i första rejset tycke jag.
Reprisen från första rejset: http://macen.nullnet.com/gtr/reprise Tyvärr fick jag inte med reprisen från andra rejset. Resultat rejs 1:
Bästa varvtider
Resultat rejs 2 (9 minuter):
Bästa varvtider
|
||
jo jag tyckte det gick bra men jag kom lite utanför banan någon gång å då började jag att flyga i väg upp i himlen men jag vet inte vad det är som är fel. Den är rätt så guppig på sina ställen men den är skoj ändå. _________________ Jimmy Bengtsson |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
3047 besök totalt |