| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 10 - H6 @ Bathurst - 17 april
|
2773 besök totalt |
|
Japp, då var det dags för den sista bilklassen, den helt otroligt roliga H6-modden. Vi börjar med att köra på Bathurst.
Anmäl er här! Vem kan hosta??? Serverinfo: IP: Återkommer (LAN/Direct IP) Lösenord: rejsa.nu Game name: rejsa.nu Bandbredd: 10/100 Mbit rFactor version: 1.081 Bilar: H6 Bana: Bathurst Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv boka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: av Racelängd: lopp 1 - 10 minuter, lopp 2 - 20 minuter, omvänd startordning i lopp 2 Depåstopp: Inga Kval: under träningen Fuel/tire wear: Av Tillåtna Hjälpmedel: * Skador av * Clutch assist på Servern startar ca Kl 19.00. Träning pågår ca 20 min. Cirkus kl 19.20 börjar vi kvala. Det som gäller är envarvskval. Efter detta kval kör vi en kort warmup-session som varar i ca 10 minuter. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
|
Här hittar ni modden: http://www.just4games.org/h6c/
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
|
Sorry, misstag av mig. Bathurst har inte kommit i någon ny version. Det är den som finns i Trackpacket eller här: http://forum.rscnet.org/showthread.p
Sen en sak till...Vi kör Måndag den 17/4!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
Roligaste banan på hela serien
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
|
|
||||||||
Kolla här Stacken http://www.just4games.org/h6c/ _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
Ah, coolt Liknar faktiskt Maserati Coupe lite. |
||||||||
Japp, om du vill ha rFactor så hör av dej till mej _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
Tack Kavic. Men jag får nog vänta ett tag till. CSN-bidraget är slut i Juni. Sen när jag har börjat knega igen, då blir det rFactor, GTL och ny ratt .
|
||||||||
|
|
||||||||
|
Jag kan tyvärr inte göra det för jag har redan delat med mig...Schumi o en till har fått av mig, men någon annan vänlig själ kan kanske kan hjälpa till???
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
Jag får den av Kavic. Men vad är det jag ska ladda ner? Är det "Multiplayer Test Demo"? |
||||||||
|
Nix, gå in på www.rfactor.net och tryck sen på Buy online.
Därefter välj option 3.....sen använder man koden som du fått av Kavic. Färdigt!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
Tack Niklas .
|
||||||||
|
hmm, saknas det inte något på den banan,
ska det inte finnas nån slags "korkskruv" (som på Laguna Seca) uppe på berget? _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||||
|
körs det väldigt lite GTL i detta forum lr har ni någon annat forum för spelet? Jag har bara kört det typ 2 ggr med MORFF..
|
||||||||
|
|
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2773 besök totalt |