| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Knutstorp 10/4 20:00
|
3047 besök totalt |
|
Niklas: Lite kantig men annars fungerade det. Inget strul med 1fps eller något annat. Jag har inte kört den riktiga banan så det är möjligt att den är kantig den också.
Jimpa: Du använder GTR för att se replayerna. När du startar spelet så väljer du simulation. Under nästa meny finns det några tabbar med olika alternativ. Replay är ett av dom. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
|
Jimpa: Du måste kopiera in repris-filen i GTR\ReplayData.
Gå till replay i GTR och öppna filen. Sedan är det bara att leka runt med knapparna. Finns olika kameravinklar m.m. Jag tycker banan var helt ok för att vara en konvertering. Lite guppig kanske, men den är ju rätt guppig i verkligeheten med. Elisen är nog lagom för denna lilla banan. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Jag tyckte det var väldigt roligt igår. Vet inte vem det var som testade Elisens störtbåge men en bra roll blev det framför mig i alla fall.
En kompis till mig körde lite under träningen... sorry för om han var i vägen ibland, det var första gången han körde GTR (eller bilsim alls för den delen). Hoppas ni har överseende. Visst är banan lite i det guppigaste laget och något kantig i alla fall i sista kurvan. Annars funkade den ju väldigt bra om man bortser från formationsvarvet. Det var väl fler än jag som skulle kolla bromsarna, men det verkade bara bromsa på ett av framhjulen så bilen gjorde världens piruett när man rörde bromsen.
Men det blir väldigt härlig tät rejsing när banan är så kort. Jag hann inte kolla på reprisen igår men måste göra det ikväll. Efter tre snurrar på de tre första varven så började jag jaga upp mig genom fältet och när jag kom ikapp Martin S på 4e-platsen så täckte han länge upp väldigt bra, lite väl bra ibland kanske... men helt just. Tyvärr så råkade jag toucha honom lite i baken i kurva så han fick sladd. Ett tag låg jag, Martin S och Nisse (tror jag) i bredd genom några kurvor... det blev lite trångt men vi klarade oss allihop, sedan råkade de andra två stöta samman precis bakom mig så fajten dog, men det var kul så länge det varade! Ska se om jag hittare ett screenshot på det. Det måste sett roligt ut för de andra båda måste kört med varsett hjulpar utanför banan.
_________________ Henrik Rosén |
|
Liverpoolarn: Din polare verkade mest syssla med Pikes Peak.
Jag såg med på reprisen att det var tre bilar i bredd runt hårnålen. Givetvis gick det inte någon längre stund, utan två bilar krokade i varandra och snurrade. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Knutstorp 10/4 20:00
|
3047 besök totalt |