| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Kinnekulle ons 12/4 20:00
|
3 besök senaste veckan (4397 totalt) |
|
Dags att testa Kinnekulle. Detta rejs ingår givetvis INTE i ligan. Serverinfo (dedikerad server MED DirectX): IP: 83.233.59.243 (Direct IP) Lösenord: rejsa Bandbredd: 10Mbit GTR version: 1.5 Bil: Lotus Elise Bana: Kinnekulle. http://macen.nullnet.com/gtr/GTR_Kin Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L) Inga skador (du måste själv bocka ur "disable damage") Inga hjälpmedel. Däckslitage: Normal Depåstopp: Inga Startprocedur: Rullande start Träning: 10min Kval: 5min Rejslängd: 19min (Rejsstart ca. 20:15) OBS! om ni har problem att logga in med ert konto, skapa då ett konto igen med samma namn. SimBin verkar ha tagit bort en hel del konton. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
Kinnekulle Ring
Har inte varit igång på länge nu men det skulle vara roligt o prova på o rejsa lite sporadiskt nu igen. Ska ta o testa banan om det fungerar bra. Tack ska du ha Mäcen för länken. / Stig _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||
|
Jag är nog på
Vet ni föresten om de blir fler race på Knutan? Såg att ni körde den i måndags, missade den Hade gärna kört den me elisen Kanske kan bli tid för ett race på knutan ikväll också? snääääääälla?
_________________ Emil Jönsson |
||||||
|
Re: Kinnekulle Ring
Det är ju din hemma bana Stig
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Det ska vi nog hinna med.
Kanske ska köra 9 minuter på Kinnekulle. Det blev lite väl långt på Knutan med 19 minuter. Vi skulle ju kunna köra två rejs på Kullen och ett på Knutan. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
|
||||||
|
He he !! Kavic hjälper nog inte så mycket när det är med så många Proffs här. Men det kan bli kul ändå. Får se om mitt modem till bredbandet inte löser ut bara. Det har börjat att krångla en del på sista tiden. Men det märker ni i så fall om jag försvinner helt plösligt. Kör gärna korta rejs, tycker jag låter bra. /Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||
|
Jag tänkte också vara rundningsmärke, om jag kan joina.Har testat 2 gånger förut o inte lyckats komma in,Så jag ska göra ett sista försök i kväll _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Tusan också. Banan verker ju kanon, som man känner igen från STCC2 ..
... MEN, tillbaka i GTR så är det samma visa med bromsarna. Bara snuddar på pedalerna så lägger man långa rök/spår efter sig genom hela kurvan. Ändå använder jag mig av DXTweak2 och ECCI-pedaler och med 85% bromsverkan. Vad gör jag för fel? Eller är jag bara ovan efter att bara kört LFS i 4 månader? Suck ....
|
||||||
Kan jag göra om du lägger klossar under din gaspedal ...
Jasså knutan ockxå? ... var hittar jag den? |
||||||
|
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
|
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
3 besök senaste veckan (4397 totalt) |