| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Kinnekulle ons 12/4 20:00
|
2 besök senaste veckan (4396 totalt) |
|
Marcus, jag försökte med direkt ip, men när jag skrivit in lösen och klickat på "bocken" så hände inget. Har haft samma problem förut. Ingen aning om vad är felet.
För övrigt två roliga rejs på Kullen för mig. Kände att jag hade Stacken som inhämtad, men då var det slut >
Jag har inget större GTR-sug numera, men att ta en tur på sånna här banor någon gång då och då skadar ju inte. För övrigt jäkligt svårt att komma om på Kullen.
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||
Ja det var lite knuffigt där, men det gör inget! Jag gled inte av, och jag tror inte du gjorde det heller!?
Ja vi var inne i varandras bilar, såg en Jimpa i baksätet och blev förvånad Men ropade glatt HEJ! Jag såg märkte aldrig när du hoppade in där bak bara! Du måste vara en bra smygare!
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
|
Jo andra rejset på Kinnekulle hamnade jag i någons annan bil. Vet inte vad som hände men plötsligt var jag sist i starten.
När det gäller kval/rejs så saknade jag tid för att se över inställningarna mest. T.ex hade jag 50 l soppa. lite onödigt va? ... ...
F.ö tycker jag att kör man mer än 3 varv, i ett envarvs kval, så är man diskad i kvalet. Bara att sätta gridden manuellt. Efter ett par race så har du inte det problemet ...
Men annars var det en rikttig kul nostalgitripp |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Kinnekulle ons 12/4 20:00
|
2 besök senaste veckan (4396 totalt) |