Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
GTR @ Kinnekulle ons 12/4 20:00
<<   1, 2, 3
2 besök senaste veckan (4396 totalt)
Björn Klang
Stockholm
Här sen Okt 2003

Marcus, jag försökte med direkt ip, men när jag skrivit in lösen och klickat på "bocken" så hände inget. Har haft samma problem förut. Ingen aning om vad är felet.

För övrigt två roliga rejs på Kullen för mig. Kände att jag hade Stacken som inhämtad, men då var det slut >
Jag har inget större GTR-sug numera, men att ta en tur på sånna här banor någon gång då och då skadar ju inte. För övrigt jäkligt svårt att komma om på Kullen.

Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

johnw skrev:
kinekulleracen blev ju liite korta

2) Kom på tvären i inbromsningen till Ronny och stötte ihop dörrarna med Nisse. Här skulle jag givetvis
släppt tillbaka dig före

Ja det var lite knuffigt där, men det gör inget! Jag gled inte av, och jag tror inte du gjorde det heller!?

Jimpa The Swede skrev:
Hej . Jo det gjorde någon visst det . jag Tex jag kvala in som 5a men startade på 16 start ruta , jag tror att jag var inne i Nisse 997 bil , för jag såg ett roligt ansikte i backspeglen . Men det var skoj så länge det varade i allafall. för det är en rolig bana , jag har inte kört här tidigare.

Ja vi var inne i varandras bilar, såg en Jimpa i baksätet och blev förvånad Men ropade glatt HEJ! Jag såg märkte aldrig när du hoppade in där bak bara! Du måste vara en bra smygare!

Citera
Cawwa
Göteborg
Här sen Jun 2004

Jo andra rejset på Kinnekulle hamnade jag i någons annan bil. Vet inte vad som hände men plötsligt var jag sist i starten.
När det gäller kval/rejs så saknade jag tid för att se över inställningarna mest. T.ex hade jag 50 l soppa. lite onödigt va? ... ...
F.ö tycker jag att kör man mer än 3 varv, i ett envarvs kval, så är man diskad i kvalet. Bara att sätta gridden manuellt. Efter ett par race så har du inte det problemet ...

Men annars var det en rikttig kul nostalgitripp thumbs up thumbs up

Racingsimulatorer
GTR @ Kinnekulle ons 12/4 20:00
<<   1, 2, 3
2 besök senaste veckan (4396 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande