Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Problem med backspeglar i GTR
838 besök totalt
TeamJeremia
Surte
Här sen Aug 2005

Trådstartare

Halloj på er.

Införskaffade mig ett styck GTR i veckan (efter att ha provat demot) och har nu kört några timmar. Här till problemet: jag får inte igång backspegeln, har provat att bocka i och ur mirrors men det blir ingen skillnad. När jag testade demot så funkade spegeln. Vad kan vara felet? Kan jag missat någon inställning någonstans? Något annat det kan vara? Det kan ju vara gott att de funkar nu när man börjar lära sig banorna och vill börja rejsa.

Görskoj spel i övrigt.

Stockholm
Här sen Apr 2003

Re: Problem med backspeglar i GTR

TeamJeremia skrev:
Halloj på er.

Införskaffade mig ett styck GTR i veckan (efter att ha provat demot) och har nu kört några timmar. Här till problemet: jag får inte igång backspegeln, har provat att bocka i och ur mirrors men det blir ingen skillnad. När jag testade demot så funkade spegeln. Vad kan vara felet? Kan jag missat någon inställning någonstans? Något annat det kan vara? Det kan ju vara gott att de funkar nu när man börjar lära sig banorna och vill börja rejsa.

Görskoj spel i övrigt.

Tryck tangent 1 uppe till vänster thumbs up

Liverpoolarn
Växjö
Här sen Sep 2004

Har du "virtual mirror" ikryssat så funkar endast den virtuella spegeln (men Kavic har rätt i att även den aktiveras med "1"). Om du vill ha bilens "riktiga" speglar så måste du kryssa ur "virtual mirror", men jag har även för mig att det finns någon inställning bland krafikvalen som är "mirrors" som måste vara ikryssad.

Surte
Här sen Aug 2005

Trådstartare
Se där ja, där hittade man det. Hade inte bockat i "virtual mirror". Jag "sitter" helst på huven och kör och då går dit inte att använda de naturliga backspeglarna. Tack snälla ni för hjälpen.

838 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande