| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Dag 3, GTR @ oschersleben & Anderstorp sön 23/4 19:00
|
3130 besök totalt |
|
Nu efteråt är det lugnt. Men när det väl hände var jag inte glad.
Resultatsidan uppdaterad: http://macen.nullnet.com/gtr/ _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Hade ni bra race idag grabbar?
Hann inte vara med idag. Gör comeback nästa söndag. |
|
Inget rejs nästa söndag. Det är ju Valborgsmässoafton då, och jag kommer vara på väg hem från Barcelona den dagen. 1:a maj ska jag till Mantorp och rasta Mazdan om allt går som planerat.
Men den 7:e kör vi igen.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Hallå grabbar
skötte min polare sig eller? ( Lille Lars ) han som körde i stället för mig. jag hadde inte tid för jag håll på å lägga tak jag ska kolla på reprisen sen. hoppas att han inte ställde till det för mycket.
_________________ Jimmy Bengtsson |
|
Tack Tony för att du körde så fint på oschersleben. Kan inte vara kul att ligga bakom en bromskloss som mig.
Fint att du väntade på rätt tillfälle att köra om. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Hoppade in till rejset på Anderstorp men direkt efter kvalet ringer telefon. Ser plötsligt att det är 3 sek kvar till race och hinner inte gå till race. Får starta från depån men glömmer i stressen att stanna för rött ljus som ju på Anderstorp är lite buggigt. Rödljuset ligger ju jäkligt långt bort men gränsen för depån slutar efter sista tältet.
|
|
Kunde tyvärr inte deltaga då jag lämna sonen, så jag kan inte uttala mig om påkörningar Marcus!!
|
![]() |
Racingsimulatorer
Dag 3, GTR @ oschersleben & Anderstorp sön 23/4 19:00
|
3130 besök totalt |