| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 11 - H6 @ Brands Hatch - 23 april
|
2255 besök totalt |
|
hehe Jag brukar bromsa rätt tidigt...det har jag hört länge.
Men ligger man inte precis rakt bakom mig så är det väl en jättechans man har att köra om mig...hehe
Anledningen att jag inte kom var att jag snurrat ordentligt och när jag skulle iväg så var jag lite för ivrig på gasen och snurrade igen! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Det jag "testade" är ingen bra idé. otrevligt är det också
Men jäklar va svårt det var att ta sig förbi. På ett snyggt sätt alltså. Jag kunde ha smällt in nosen vid några tillfällen, men det hade varit på Niklas bekostnad. Han hade nog "bytt spår" en aning. Så Niklas...om jag var väldigt "på" igår så ber jag om ursäkt. Jag var en aningens frustrerad och inte gick det att stressa av dig heller
och JA...du bromsade väldigt tidigt. Även fast jag lärde mig det till slut så förstörde det min utgångshastighet så jag förlorade några meter vid varje tillfälle. Jag provade att släppa dig lite så jag fick en snabbare utångshastighet, men då kom jag ikapp på ställen där det inte kändes 100% att ge sig på en omkörning. Och dessutom hade jag bucklat din bil två ggr redan innan jag vände på dig...så jag jag ville inte fresta på min teamies tålamod..
_________________ // Thomas Granbacka ZZ Racing International |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 11 - H6 @ Brands Hatch - 23 april
|
2255 besök totalt |