Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1589 besök totalt |
Motivlackad svetshjälm, snyggare skyddsglasögon etc
(Ställer frågan här med...) Typ såna som de har på AmericanChoppers. Var hittar man såna? Eller man måste kanske fixa det själv? Sen undrar jag om det går att köpa lite fräckare skyddsglasögon än de vanliga tråkiga i genomskinlig plast... O lite annat som kan vara skoj att ha i sin nybyggda verkstad. Inte det mest nödvändiga, men det ska ju vara skoj att meka! ![]() ![]() |
||
Bollé tror jag har sjyssta mek brillor.
Såg såna på en tankgubbe idag, och han berätta att de hade både genomskinliga och svarta. Vet dock inte var du hittar dem. _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Är det såna här du menar? Miller's urcoola svetshjälmar. Jag vet inte vem som säljer dom i Sverige, men det är Miller killarna på OCC använder.
_________________ Peter Bull Why waste time learning when ignorance is instantaneous? |
||
Clas olsson hade Bollé förut.. 69:- men dom har bytt märke. ![]() Jag funderar på att printa NOLL på mina noname-classes , där o-et är en oakley-nolla.. ![]() _________________ Arne Lindgren |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1589 besök totalt |