Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 8080 besök totalt |
låter fint, synd att vi inte kan festa innan ![]() _________________ Lars Eriksson S4ORCE Audi S4+ -99B Widebody |
||||||||||||
Det sak bli roligt! ![]() _________________ Thomas Strandgård |
||||||||||||
Amigo blir kanon. Hur många blir vi? Blir vi bara 4 kan var och en boka själva eftersom det knappast blir någon grupprabatt. _________________ Christian Lindblom |
||||||||||||
Hoppas på att få den kompletta listan med vilka som uttagna ikväll. Tänkte jag kunde skicka en förfrågan till alla och se hur intresset är för att fixa boende tillsammans. Återkommer när jag har listan! _________________ Thomas Strandgård |
||||||||||||
Thed Björk ställer upp i Nordens Snabbaste Audi
Hej grabbar! Ska bli spännande att följa er i Superstage! Idag fick vi klart att Thed Björk ställler upp i en ny Audi RS4 -06! ![]() http://www.nordicaudi.com/arkivet/ar Resten av startuppställningen ska presenteras imorgon kväll. Mvh, Ulrik NordicAudi.com _________________ Ulrik Nilsson |
||||||||||||
Re: Thed Björk ställer upp i Nordens Snabbaste Audi
Tack Ulrik! ![]() _________________ Thomas Strandgård |
||||||||||||
_________________ Thomas Strandgård |
||||||||||||
Mycket potenta bilar och förare, detta kommer bli tufft!! btw: har du kollat något ang hotellet? _________________ Lars Eriksson S4ORCE Audi S4+ -99B Widebody |
||||||||||||
Jag väntar på att få några reaktioner på mailet som gick ut från NA innan jag ringer Amigo.. Men du är på Lars? _________________ Thomas Strandgård |
||||||||||||
Tjena, Kunde inte läsa msg. Min polare har bangat men jag skall sova över. Har inte kunnat svara förrän nu eftersom jag varit på Mantorp hela dagen. Vi ses. _________________ Christian Lindblom |
||||||||||||
oja jag är på, jag är borta och jobbar nu, så kan ej kolla min mail härifrån ![]() _________________ Lars Eriksson S4ORCE Audi S4+ -99B Widebody |
||||||||||||
Ser verkligen fram emot denna dag. Många roliga bilar och förare i startfältet...
Gällande boende, så löser jag den biten på mitt egna hotell -hemma hos mina föräldrar... Men det kommer att bli lite tight med tid, eftersom jag kommer med färjan från Gotland till Nynäshamn på söndag kväll. Men jag hoppas finnas på plats i Emmaboda på måndagmorgonen i alla fall -med demonstrationsplakat i högsta hugg: "Sänk bensinskatten och höj hastighetsgränserna"... ![]() |
||||||||||||
På plats kommer vi att ha en "svart låda" från KTH som mäter bilens hastighet, acceleration/retardation, chassisättningar, kurvkrafter med mera.
De förare som vill kommer att få köra med denna i sin bil. http://www.nordicaudi.com/arkivet/ar _________________ Magnus Säll Audi Urquattro 20v -90 |
||||||||||||
om jag skulle ha haft samma bil, så hade svaret varit JA. Men eftersom jag ska köra med RS4'n på Gotland och med Lambon på Emmaboda, så blir det lite svårt... och hur fasen jag ska hinna med allt som ska göras innan jag ska åka imorgon, det vet jag inte ännu... |
||||||||||||
Är det någon som har en plats kvar i sin bil för att ta med en person FRÅN Emmaboda till Stockholm? Jag har en kompis som vill följa med ner och jag kan skjutsa honom ner till Emmaboda. Men eftersom jag ska stanna kvar i Småland under veckan, så har jag inte möjlighet att skjutsa tillbaka honom...
Skicka gärna ett mail till mig i så fall. Är osäker på om jag kommer vara inne något mer här på sajten innan jag åker... |
||||||||||||
en lte konstig fråga kanske, vad kommer ni köra i? t-shirt å jeans ?
jag funderar på att ta med mej overallen o alla tillbehör. Erik: mötte dej på E18 idag mellan Enköping- V-ås, Din lambo låter gött kan jag säga :P _________________ Lars Eriksson S4ORCE Audi S4+ -99B Widebody |
||||||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 8080 besök totalt |