| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GRAND FINALE - H6 @ Suzuka - 7 maj ÄNDRAT DATUM!!!
|
1581 besök totalt |
|
Då var det dags för det sista rejset i vår liga för denna säsong. Jag tycker att det har varit kul! Tiden har gått fort. Vi kör söndag den 7 maj!!! Vi kör på Suzuka-banan denna gång. Banan finns i Trackpacket eller här: http://forum.rscnet.org/showthread.p
Anmäl er här! Vem kan hosta??? Serverinfo: IP: Återkommer (LAN/Direct IP) Lösenord: rejsa.nu Game name: rejsa.nu Bandbredd: 10/100 Mbit rFactor version: 1.081 Bilar: H6 Bana: suzuka Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv boka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: av Racelängd: lopp 1 - 10 minuter, lopp 2 - 20 minuter, omvänd startordning i lopp 2 Depåstopp: Inga Kval: under träningen Fuel/tire wear: Av Tillåtna Hjälpmedel: * Skador av * Clutch assist på Servern startar ca Kl 19.00. Träning pågår ca 20 min. Cirkus kl 19.20 börjar vi kvala. Det som gäller är envarvskval. Efter detta kval kör vi en kort warmup-session som varar i ca 10 minuter. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
om det är fler som inte kan, Så är det väl bättre att vänta en vecka, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Jepp, skulle vara kul om det gick att flytta. Men inte en hel vecka, utan sex dagar Suzuka är en riktigt kul bana.
_________________ // Thomas Granbacka ZZ Racing International |
||
|
attans, missar finalen, sitter nu på jobbet och kan bara spana in resultaten sen...
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
|
||
|
Så nu är jag tillbax till civilisationen. Varit i Ånnaboda helt utan TV och internet hehe Kan vara skönt ibland...
Min server kan vara backup om det strular...Hosta du jonte... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Slutresultat rejsa.nu serien
http://hem.bredband.net/b300411/rejs Lag resultat 1 BRM 114 2 SRM1 93 3 SRM2 55 4 RM8s 46 Förare 1 Blackhood 165 2 Mats K 139 3 jont3 116 4 Kavic 108 5 TopSwede 92 6 Niklas 63 7 rolle 51 8 Schumi 34 9 johan 29 10 Tobias RX 10 11 Iznogood 9 stort grattis Blackhood till segern _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Hurra Hurra Hurra! Snyggt jobbat Jocke.
Tack så mycket för all planering Niklas och stor tack till Kavic som har hållt i resultat och hemsida och alla andra för en trevlig sesong! |
||
|
Stort grattis Jocke!
och stort grattis till Mats som är den andra snabba halvan av BRM. Jättetack till Niklas som varit rejsas lille Bernie. Och tack alla ni som host:at rejsen. _________________ // Thomas Granbacka ZZ Racing International |
||
|
Tackar...Tackar!! Men utan er hade det inte blivit någon säsong 6...
Så till er alla...
Nu tar vi ett litet sommaruppehåll och återkommer kanske med en säsong 7...Vi får se vad det blir för spel/plattform vi kör på. rFactor måste jag säga har en riktigt bra multiplayerplattform! Av alla säsonger som vi kört på rejsa.nu så är väl denna den som strulat minst. Se bara våra GTR-kollegor som kört samtidigt som oss på söndagar.
Kanske det blir GTR2 eller någon annan skön modd till rFactor. Tillsist Grattis Jocke! Bra jobbat! Du är rFactor-champ på rejsa
Tack Kavic för hjälpen med resultatlistan! och sen tillsist tack till Rolle som kämpat på hela tiden! Bra jobbat...du har blivit varvad både en och två gånger men alltid hållit humöret på topp! Det ska du ha en eloge för!
Vi får väl köra lite spontanrejs i sommarsolen här framöver... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
http://hem.bredband.net/b300411/rejs
Efter som jag ska använde resultat sidan till annat så kommer den att försvinna om ca en vecka, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1581 besök totalt |