Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Rimligt pris, 318is -90?
917 besök totalt
Gemini__
Köping
Här sen Nov 2004

Trådstartare
Rimligt pris, 318is -90?

Hej,

Har ev. en 318is på gång. Med risk att verka tjatig ang. dessa 318is på detta forum testar jag att ställa lite frågor iaf.

Mitt objekt är som sagt en 318is -90.
Rost finns lite varstans, dock inget allvarligt (enl. säljaren)
Avställd för tillfället
Skall besiktigas till sommaren.

Vad är rimligt att ge för en vagn som är i ett bruksskick?

Vet att det inte är mycket info att gå på, men vill ändå höra lite synpunkter från proffsen =)

Mvh:
Thomas

Mölndal
Här sen Feb 2004

Ca 15000kr kanske? Tycker att många försöker få lite överpriser för sina bilar. Inflation a la rejsa troligen..

Köping
Här sen Nov 2004

Trådstartare
Tack för ditt svar. Ja runt 15000:- låter rimligt, fick nyss reda på att han vill ha 14000:- för den. Sen vad priset hamnar på efter sedvanlig prutning återstår att se (om det blir affär vill säga)

Mvh:
Thomas

Stockholm
Här sen Jan 2003

i bruksskick får du nog ner den till 11-12k.. Om du har med dig cash när du kollar på den och tar den när du kollat på den.. (dvs snabb affär..)

BMW Abuser
Citera
beepbeep
Uppsala
Här sen Feb 2003

Kolla rost. Rostlagning är dyrt alternativt tidsödande. Trist att laga rost hela sommaren. Jag köpte min rostlagad, det är jag väldigt nöjd med nu då man alltid hittar saker i efterhand. Jag skulle bli helt galen om jag dessutom var tvungen att laga rost vid sidan om alla andra "överaskningar". T.ex. "glömde" ägaren säga att fälgar var skeva osv. Även småsaker tar tid och det är roligare att köra på våren än att meka

Rimligt pris, 318is -90?
917 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande