Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1431 besök totalt |
det är bara magnus som kan skriva i den, och han läser ju inte allt här.... så Maila honom är nog bäst om du vill lägga till något.
|
||||
Maila mig är säkrast. PM är ett extremt osäkert sätt att kommunicera med mig tyvärr.
Jag la upp flera hundra träffar i bankalandern häromdagen men det finns nog en hel del kvar att lägga in ![]() _________________ ![]() |
||||
Märkte att Motorklubbens Track Days saknas. De följer här nedan. Bifogar logga också.
Tack tack Track Day Advanced Sturup Sturup 2006-05-19 Track Day Gelleråsen 2006-07-06 Track Day Gotland Ring 2006-09-02 Track Day Advanced Anderstorp 2006-09-15 Track Day Advanced Mantorp 2006-10-13 ![]() _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
|
||||
Som kommersiell verksamhet så kanske Motorklubben skulle kunna stötta Rejsa lite på något sätt för möjligheten att nå alla här med reklamen för sina events? Vad omsätter företaget Motorklubben per år numera? Vore väl kanske inte helt omöjligt att klämma in ett litet bidrag i budgeten eller? _________________ ![]() |
||||
Vi kan så gärna länka till rejsa från Motorklubben. Det bidrar vi så gärna med. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1431 besök totalt |