| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Dags att anmäla sig!
|
1726 besök totalt |
|
Dags att anmäla sig!
Hej alla! Nu är det hög tid att anmäla sig till morgondagens rejs på Phillip Island. Så ni som kan vara med, in och gör /Micke _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Tjoho
Lite funderingar kring när vi rejsar. Vi kör ju med olika bilar och inställningar, så vi har ju olika broms sträckor vid olika tillfällen under rejset eller? Så nu kommer en vädjan, ta det lugnt i början av rejset i alla fall. Tänk på alla buggar. Lycka till i morgon _________________ Roger Jonsson |
||
|
Jag håller med Roger, ta det lugnt det första varvet. Speciellt i första kurvan, ingen vinner rejset där så det finns ingen anledning att stressa och köra av andra.
De "buggar" som finns märker man när man kör av rejält och landar uppepå vissa gräsplatåer och i utkanterna av banområdet. Så ta det lugnt och försök håll er på vägen...ungefär som om inte alla försöker hålla sig på vägen
Själv hinner jag nog inte hem till rejset i morgon, skall till Karlskoga - tyvärr inte till räserbanan för bilar utan till den för cyklar
Hinner jag mot förmodan hem och har någon ork kvar så kommer jag försöka hoppa in på någon icke överbefolkad server. //Micke _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Det verkar inte vara så många som kan imorgon. Så det är upplagt för fina poäng för de som deltar. (jag kanske skall avboka cyklingen)
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Får se om jag kan vara med på racet... Mor måste ju hinnas med också! Vore smaskigt med lite poäng dock
|
||
|
Jim meddelar att hans nät är nere så han kan inte fixa racet.
Den som vill kan organisera detta så att det blir av.
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||
|
Jag har lite problem annars kan jag göra det.
Jag kör ett dual-boot system med Win ME och Win XP. GTR är installerat på Win ME. Det har aldrig varit några problem att komma in på internet på dessa bägge partitioner. Nu går det bara på XP!!! och där har jag inte GTR!!! Suck... Jag kommer aldrig fram till rutan där man ska skriva in lösenord odyl! Jag ska försöka lösa detta! om ni inte hör från mig så funkar det inte! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Jag är anmäld, har adsl och kan försöka hosta.
Vi är dock 10st anmälda så vi måste väl dela upp det på två servrar? Fast om alla morsdagsfirare inte dyker upp så ryms vi ju på en server.... |
||
Testa att dra igång en host får vi se hur många vi blir. Nån av dem som kommer in sent kanske kan host:a om det behövs. _________________ /Ove Mörk |
||
|
Sådär, är servern uppe och jag hoppas att den ska funka.
IP: 213.65.235.224 EDIT: Har stängt ned min server då det verkar räcka med en så vi kör alla på Niklas server istället. /Andreas |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Dags att anmäla sig!
|
1726 besök totalt |