Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4198 besök totalt |
Karlskoga 6mai.
Hei, ![]() Den 6 mai har http://bmwccn.no/ gleden av å invitere alle rejsas forumlesere til sitt bane treff. Det vill bli mye kjoring denne dagen,avgift er 500,- Mot opp og se hvordan din bil fungerer mot andre merker. http://bmwccn.no/nor/kapittel3/kalen MVH Anders Brauer Banekomite bmwccn ![]() _________________ Anders Brauer |
||||
Re: Karlskoga 6mai.
Jag är intresserad av att köra (förutsatt att jag hinner få 4-hjuls inställning utförd). Ska man anmäla sig någonstans? Mvh Marcus Edit: Råkade skriva med brorsans login _________________ ______________ Andreas Nyström |
||||
Det blir ikke noe problem,vi har invitert like mange klubber for.
Erfaringsmessig kommer det ca 50 biler,så alle får garantert kjort nok. Vi kjorer kontinuelig ute på banen fra 10.30-17.00. MVH Anders _________________ Anders Brauer |
||||
|
||||
Kommer du så kommer jag ![]() ![]() Ska göra mitt bästa för att dyka upp. Gelleråsen är en utav mina absoluta favoritbanor. Är väldigt nyfiken på nya trösen ![]() Edit: Det är egentligen tänkt att jag ska sänka bilen bak på lördag. Får se om det går att lösa på fredagen istället dvs.. _________________ Rachid Rachid |
||||
Samma sak här.. Det har ordnat sig så jag kan komma också. Skulle sänkt bilen bak på lördag men fick det ändrat till torsdag eller fredag nu. Vädret på Karlskoga: Lördag 12:00 Klart till halvklart och uppehåll. +7 till +15 ost 4 m/s _________________ Rachid Rachid |
||||
Kraft och Rash: Ja, det ska ju bli kanonväder torsdag, fredag och lördag. 16-17 grader är ju inte helt fel.
![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Verkar ju bli uppemot 10 bilar från rejsa iallafall
![]() Det är ju en heldagskörning med hur mycket åka som helst.. Tog en titt på deras schema och det stod:
Krögarn Megablade Troberg Legenden Mäcen Wolf Staffan Bergholm Sebastian Petersson Rash Kraft Glöm nu inte denna https://rejsa.nu/logo_sticker.asp så man känner igen rejsianerna. _________________ Rachid Rachid |
||||
Lovar att bättra mig på rejsa-stickern! ![]() Vi får väl anordna en liten hörna för alla rejsa.nu bilar? ![]() |
||||
Ja det får vi försöka helt klart. Själv kommer jag annars att ha svårt att förstå vad norrmännen säger. Väldans konstig dialekt de har ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Känner på mig att detta har varit uppe tidigare men, finns det såna där Rejsa.nu-klistermärken att köpa?
Jag har ju inga rutor att sätta en vanlig papperslapp bakom, men jag har i alla fall satt en på dragbilen. Ser verkligen fram emot att försöka göra mig av med lite rattrost ![]() ![]() _________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||||
Har inte sett till några klistermärken till salu. Men du kan ju kanske tejpa över den på ett snyggt sätt och med bra tejp? Fast fartvinden blåser ju säkert bort den ändå ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4198 besök totalt |