Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 5445 besök totalt |
2006-05-13 Club Alfa Romeo på Gelleråsen
Club Alfa Romeo har banträff på Gelleråsen 13/5. Åksugna, icke alfisti, är välkomna i mån av plats. Mer info http://www.alfaromeo.org/index.taf?_page=cat&cat_auid=1921 Väl mött Anders _________________ Anders Ekberg |
||||||
Det är nog inga stora problem att få plats. Vi kan dock inte ge besked förrän ordinarie anmälningstid gått ut. Först till kvarn är det som gäller. Prioritetsordning: 1. Medlemmar körandes Alfa Romeo. 2.Medlemmar körandes annat bilmärke. 3. Övriga
OBS! Var noga med att läsa in all info om banmöten via länken i mitt första inlägg. Allt går mycket smidigare då. _________________ Anders Ekberg |
||||||
Då ligger jag bra till för 2:an i alla fall. Jag har satt in stålar på ert PG. ![]() _________________ Fredrik Bolander --VVR-- ![]() ![]() |
||||||
Idag går anmälningstiden "ut" för medlemmar. Det innebär att det är först till kvarn som gäller från och med i morgon. Det finns fortfarande platser kvar. 750:- kan ni betala i förskott för att försäkra er om att ni får köra eller så dyker ni upp på plats och betalar 750:- om det finns plats. Är ni osäkra så kan ni höra av er till Anders för mer information. Vi kommer dessutom att köra årets första deltävlingar i Car Challenge så det blir lite pausunderhållning för er
![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||
Tjing! Har betalt men inte fått bekräftelse på email. Hur lång tid brukar det ta tror du? ![]() _________________ Fredrik Bolander --VVR-- ![]() ![]() |
||||||
hm, det låter lite lockande. Måste bara höra med min andreförare och mekaniker (farsan). Hur många bilr blir det ?
/Cédric Nyberg (skrev av misstag med max konto ![]() _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||||
Re: Vafalls
Fast ni kanske har fler på banmötena? Tragiskt lite folk på våra möten de senaste åren... ![]() Speciellt på Gelleråsen brukar det vara lite folk med, tidigt på året osv. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Re: Vafalls
Det är tyvärr detsamma för PSC ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
Nu börjar vi iofs bli väldigt OT.. Men 100pers x 500kr = 50000kr. Varav alla säkert inte är medlemmar och istället får betala 750kr. Så säg 55-60kkr. De pengarna borde det väl inte vara några problem att få att räcka till hyra av bana, ambulans, tävlingsledare och dylikt? _________________ Rachid Rachid |
||||||
Håll er till ämnet tack! Detta är en intressetråd för banträff på gelleråsen där Club Alfa Romeo Bjuder in utomstående entusiaster för gemensamt utbyte av bankörning. CAR ekonomi diskuteras lämpligast på klubbens forum eller på årsmötet.
För att förtydliga skillnaderna i pris mellan medlemmar och utomstående konstaterar jag bara att CAR går med förlust på sina banmöten. En förlust som täcks av klubbens medlemmar genom medlemsavgifterna. Därför vore det ohållbart att ha samma pris för både medlemmar och utomstående. Med vänliga uppmaningar att hålla er till ämnet Anders _________________ Anders Ekberg |
||||||
Det låter bra. Hu gör ni med gruppuppdelning ? Hur ser det ut med licenskrav ? _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Vi kör A B och R. C är endast för licenskursen denna gång. Se alfaromeo.org för mer info. Du kan köpa PR licens. _________________ Anders Ekberg |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 5445 besök totalt |