| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Dag 4, GTR @ Barcelona & Brno sön 7/5 19:00
|
4 besök senaste veckan (3144 totalt) |
|
Dag 4 av 5 i vår liga. Serverinfo (dedikerad server MED DirectX): IP: 83.233.56.148 (Direct IP) Lösenord: rejsa Bandbredd: 10Mbit GTR version: 1.5 Bil: Valfri GT (som ingår i spelet). Banor: Rejs 1: Barcelona Rejs 2: Brno Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L) Inga skador (du måste själv bocka ur "disable damage") Inga hjälpmedel. Däckslitage: Normal Depåstopp: Inga Startprocedur: Rullande start Träning: 10min Kval: 5min Rejslängd: 19min (Rejsstart ca. 19:15) OBS! om ni har problem att logga in med ert konto, skapa då ett konto igen med samma namn. SimBin verkar ha tagit bort en hel del konton. http://macen.nullnet.com/gtr/ _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Hallå Grabbss , Hur e det? Vad har ni för tider på ett ungefär på barca , jag har 1,42,3 tror jag att det var men det är väl inget mot vad ni har, man blir väl varvad som vanligt >
Men det är kul ändå . ni får ha det så _________________ Jimmy Bengtsson |
|
Mystiskt. Servern är tom, det är kanske därför du inte ser den. Kanske något filter aktiverat?
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Inte min dag idag. Inget gick som det skulle.
GTR kraschade på Brno efter knappt halva rejset. Sen när rejset väl var klart kraschade servern med.
Repris från Barcelona. Tyvärr ingen från Brno iom kraschen. http://macen.nullnet.com/gtr/reprise _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Hade till skillnad från Marcus en bra dag
Grymt tätt race med Stacken varv-efter-varv utan att det ens flagade färg
Nu är jag tyvärr bortrest till säsongsavslutningen så jag får passa på och tacka för skoj race och bra hosting _________________ John Westerlund |
|
Hallå . det gick inte bra för mig heller, datan kracha när jag starta gtr innan
. det gick inte å starta den igen så det var bara att stoppa in ghost skivan å blåsa C: jag kom igång precis när kvalet börja på brno
_________________ Jimmy Bengtsson |
|
_________________ John Westerlund |
![]() |
Racingsimulatorer
|
4 besök senaste veckan (3144 totalt) |