| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Dag 4, GTR @ Barcelona & Brno sön 7/5 19:00
|
4 besök senaste veckan (3144 totalt) |
|
Vet inte om jag missat någon på rejs 2. Hade för mig vi var fler. Men resultatloggen säger att vi bara var 10 pers.
Jag har inte heller tränat på några veckor nu, vilket märktes. Man får ta det väldigt lugnt med GT-bilarna ur kurvorna. Det släpper rättså lätt.
EDIT: Tack, John! Janne var inte med i resultatloggen. Fixade det på sidan nu. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Hallå jag var åxå med i Brno jag blev 7:a tror jag, jag låg 6:a till sista varvet men klabba till det _________________ Jimmy Bengtsson |
||
|
Beklagar. Serven kraschade och det som stog i loggen var det jag skrev. Ska fixa det, Jimpa. Undrade lite var du tog vägen i listan nämligen.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Jag hade totalt missat att vi skulle köra GT bilar... så det fick bli snabbfix på setupen. Det resulterade i att jag körde slut på däcken i båda racen. Ganska så ordentligt på Brno som några uppmärksammade...
Tyvärr så råkade jag köra på någon i andra kurvan på Brno, han bromsade tidigt och det fanns ingen plats att smita undan på... sorry!!
På Barcelona gick det väldigt bra till och börja med, men sedan började mina framdäck ta slut. Men en andra plats är inte helt tokigt med tanke på att jag snurrade 3ggr sista varven.... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Attans! Jag han inte hem till veckans GTR-rejs... Jag var hos mina föräldrar i Jönköping. Hade varit uppe på Mantorp och kört i BMW SportsClub! Det var skitkul att köra Matorp på riktigt! och kul att köra bana på riktigt första gången med så klart!! Hehe!
Banan kändes ju lite annorlunda mot i GTR.. men det blir väl alltid sådär. _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
Dag 4, GTR @ Barcelona & Brno sön 7/5 19:00
|
4 besök senaste veckan (3144 totalt) |