Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1906 besök totalt |
Hjulinställning på race-låg bil i Karlstad-trakten?
Jag har problem. Min bil är efter låg efter att den utrustats med coilovers. (Ja dom är justerbara men jag vill inte höja bilen) Hade en tid för hjulinställning förut idag men kom inte upp på deras idiotiskt höga lyft. Har någon tipps på firmor i eller runt Karlstad som kan göra en 4-hjuls inställning på en låg bil? Kan tänka mig att åka en bit ifall det krävs. Mvh Marcus _________________ Street Triple RS -18 |
||||
Jag gör alltid hjulinställning på däckbolaget i Karlstad, kanonbra service utfört av folk med kunskap.
Min Speedster Badster R3 är rätt låg...... //Anders W www.badster.se _________________ Anders Westberg |
||||
Jag har fått en tid där. På torsdag nästa vecka. Jag vill köra nu ![]() Har redan missat två banträffar ![]() Fick ett tipps om Bilmekano i Karlskoga (dom gör hjulinställning över smörjgrop) men dom hade inte heller tid förän på torsdag nästa vecka. _________________ Street Triple RS -18 |
||||
Gör det själv !!! Sök på forumet och du skall finna !! Med hjälp av vattenpass + lite snöre så fixar du detta själv! (toe + camber) _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1906 besök totalt |