Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (9387 totalt) |
Fast det går ju inte att sitta ordentligt i dem ![]() Iallfall var Melderts bil otroligt obekväm i passagerarsätet ![]() I övrigt gillade jag speedstern, jag kanske är för lång? _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Ingen som har någon film?
Snygga bilder av Henrik! Men fasiken vad min bil kränger... Hrm ![]() TurbOMattias tid måste vara dagens bästa med tanke på hur lite han hunnit köra bilen plus att den är original N/A med R-däck. ![]() ![]() ![]() OT: Dude - Det var Endurance nånting på Knutan. Långlopp var det i alla fall ![]() _________________ Lasse Alfons |
||||
"Alfons"Ingen som har någon film?
_________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||||
![]() _________________ Lasse Alfons |
||||
Här ser man ju tydligt att Emmaboda banan är alldeles för smal, jag skall höra med dom om de inte kan bredda banan 20 meter ytterligare ![]() _________________ Christoffer Nilforsen |
||||
Ha ha, den funkar bra som jordfräs i alla fall. Tyvärr har jag inte fått tillfälle att ta några tider på den än, men det kommer. Jag kan avslöja så mycket som att den går fort, mycket fort. /C. _________________ Christoffer Nilforsen |
||||
Var rädd om drivaxlarna bara!! ![]() _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||||
Min kompis Håkan tog lite bilder(397 st) så han fick skjuts hem från Emmaboda också. Orkar inte förminska alla, så här är några smakprov. Det finns bilder på allas bilar, så är det någon som vill ha fler bilder på sin egen bil, så får de pm:a mig sin mailadress.
Studium av varandras bilar ![]() ![]() Banguidning ![]() ![]() Christoffer tar i ![]() ![]() ola eller Tobbe(tror jag!?) satsar hårt ![]() ![]() ![]() Sladd eller ställ? ![]() ![]() ![]() ![]() SlimVince ![]() Silver var nog den vanligaste färgen denna soliga dag ![]() Sliparn ![]() Nillet ![]() Turbo 2 ![]() Skall soppan räcka hem till Stockholm så får man putta mellan körningarna... ![]() ![]() Undertecknad ![]() Lineup! ![]() ![]() _________________ Lasse Alfons |
||||
FILMTAJM!
Denna gång är det Christoffer som kör en runda! http://videos.streetfire.net/video/D tidigare postad film http://videos.streetfire.net/video/1 _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||||
Lite bilder:
Karavanen har stannat i Vetlanda, Fredrik Stefan och Benny försöker hitta vägen med hjälp av en analog GPS. ![]() Snygga häckar! ![]() okej! inte 100% rakt, men va f#n det är ju slalombana vi kör ![]() ![]() Dagens enda kvinna. Och en sammanbiten Christoffer. Hu! vilket monster! (bilen alltså) ![]() Dagens snabbaste tid sattes av Lasse "Alfons". ![]() _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||||
Det syns ju tydligt att det är full kontroll och att nästa port är på väg att tas på returen ![]() ![]() Fina bilder även av Håkan och Erik. Kul att se att någon tänkte på att ta lite bilder på vägen ned. Själv hade jag fullt upp med att hålla ögonen öppna vid denna okristliga tid på morgonen. _________________ Fredrik Liljenberg Fd: Opel Speedster 2.2 SC, numera Volvo V90.... |
||||
Det var vi i ERCup (Endurance Racing Cup) som körde race på Knutstorp i söndags. Var du där med Speedstern? Måste jag ha missat isf, men jag var naturligtvis mest koncentrerad på racet... Nu måste jag verkligen få tummen ur och inhandla mig en Speedster! Tredje våren i rad jag har haft den planen. ![]() Ska bara försöka bestämma mig för NA eller stressfläkt... ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
Huh, med lite otur hade jag tagit med mig tidtagningsutrustningen där. Hade känts lite lagom dumt sådär på första vändan ![]() _________________ Jim Kindblad Mazda MX-5 1.8 -99 Opel Speedster 2.0 TURBO Opel Speedster 2.2 N/A *såld* 2st Mazda MX-5 1.8 -94 *sålda* |
||||
_________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (9387 totalt) |