| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Bana på söndag
|
1248 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Bana på söndag
Hej på er! Det har uppstått lite diskussioner angående Phillips Island som vi ska köra på söndag. Banan kan man säga har inga yttre gränser! Vad menar jag? Jo kör man av banan i hög hastighet kan man hamna utanför banan och blir det lite kajko. Därför har jag sett i forumet att vissa tycker att vi ska byta bana. Därför en poll! En sak först! Det går att lära sig banan. Vi körde en online-rejs igår på banan och de första 10-15 varven var jag mycket ute och kollade grönytorna! Men...man lär sig faktiskt banan, OCH då är banan faktiskt SKITKUL!! Långa svepande kurvor, långsamma kurvor rakor där man kan komma upp i 280. Vad gör vi? Det resultat som står här torsdag kväll kör vi på! Då kan man träna lite på den eventuella nya banan innan söndagsrejset. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Jag håller med Micke - vi kan ju inte skippa hela världsdelsgrejen nu när vi kört med det så här länge
|
|
|
|
Fosters Australian GP at Albert Park .... japp det är det!
Stadslopp med lite snabba rakor odyl. Phillip Island är inte platt och rak.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Då kör vi på det. Australiens GP bana, Albert Park ersätter alltså Phillip Island i helgen.
Personligen tycker jag den banan är riktigt skoj att köra, inte alls platt och tråkig. okej, jag lugnar mig med att skriva in en eventuell ändring tills Torsdag kväll. Jag hade visst lite brådis
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
|
Micke! Som jag skrev när jag startade pollen skulle vi låta omröstningen vara till torsdag kväll!
Just nu är faktiskt ställningen 55% på att behålla Phillip Island och 33% på att byta! Edit: 64% för att behålla och 21% för att byta just nu! [22/5, kl 13:30] _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
|
|
Tjoho
Kul att det blev den här härliga banan .
Jag har övat en stund i dag och är nyfiken på vilka tider eliten kör på, Med andra ord Speedy GT, Moresseed, FuZe, Blackhood mm. FuZe hur går flytten? Hoppas att du är klar!. Jag själv har som bäst med rejs setup 1.27.7.som för övrigt är min bästa tid. _________________ Roger Jonsson |
Tjoho alla, nu är jag här igen, flytten har gått bra (jag är vid liv iaf)
Nu är de väl bara att börja öva igen då
_________________ mvh Viktor Pousette |
![]() |
Racingsimulatorer
Bana på söndag
|
1248 besök totalt |