| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Låg bil: Undvik SBP Stockholm-Vallentuna.
|
2104 besök totalt |
|
Re: Låg bil: Undvik SBP Stockholm-Vallentuna.
Vad tyckte SBP om det då fick du underkänt,är din bil så låg original
Mvh Mats _________________ Mats Ahlgren C6 Corvette Callaway SC606 -2010 Cybergrey NS: 16 |
||||||
|
"Alternativ kontrollmetod besiktning, p g a konstruktion."
Jepp: "Registreringsskylt, fram, felaktig."
Nej. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
|
Fick du underkänt på nummerpåten? Jag besiktigade utan plåt fram förra gången fram, endast ett klistermärke med regnumret (se bilden nedan). Besiktningsmannen var lite sur men jag hävdade bestämt att det var en polisiär sak och inte bilprovningens och menade att Polisen fick bötfälla mig för detta om de ville, så besiktningskillen släppte igenom bilen...
Ska besiktiga på torsdag, kanske ska hänga på skylten fram iallafall.... _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||||
|
bästa stationerna att beskitiga på med låg bil i sthlm med omnejd:
de två bortre lyftarna i vinsta. fyrislund i norra uppsala. ta med 4"x2" plankor ifall att för avbärarlyftarna är relativt höga endå.. gärna två som e 30 cm och två som e 50 cm.. mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||||
I Vinsta s..ter det sig i bromsrullarna.
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
det är bättre än att inte kunna kolla under.. altenativ metod bromskontroll används frekvent. mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Låg bil: Undvik SBP Stockholm-Vallentuna.
|
2104 besök totalt |