Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 12428 besök totalt |
Beror på hur din bil är växlad. Du skall göra en 180-gradare på en 12-15m bred bana så snabbt som möjligt, orkar den runt på tvåan? Jag åkte på tvåan genom den långsammare delen och trean i den snabba, samt hann upp igenom det mesta av fyran på tillbakavägen. Men det var med 150hk på 1050kg, så det är kanske inte så jämförbart. Generellt kan man säga att för att vara en slalom går det fort.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Ettan kör man aldrig. Eventuellt vid vändningen med vissa bilar. banan är snabbare än man tror. Med min bil har jag femman i har jag för mig (ca 190 innan broms). Kul bana som sjutton! |
||
Har läst inbjudan nu och det ser ut som det kommer att bli en kanonrolig dag!
![]() ser fram i mot detta! bara vädret blir bra. ska bara få tar på ett par vettiga r-däck med så säg gärna till om någon har några över ![]() MVH Henric, Astra gsi _________________ Henric Nilsson ----------------------------------------------- vw golf mk1 kitcar volvo 242 Grp H Rallybil http://www.hlm-motorsport.se |
||
Någon har betalat in 350:- utan att skriva sitt namn. Det stod andra saker än namnet i det fältet. Den som satt in pengar och vet med sig skrivit något annat än namn skall kontakta mig snarast. Personen måste beskriva vad det står för at tbevisa att det är han...
|
||
Startlistan!
Så här ser startlistan ut för körningen. Blandade och mycket roliga bilar ![]() ![]() 2st Evo VII 1st Evo VI 1st Eclipse GSX 1st Lotus Elise 1st Opel Astra GSI 1st BMW 325 BMW Cup bil 1ST BMW M3 E36 (lagts till 060505 kl 09:23) 1st Mazda RX7 (lagts till 060508 kl 06.38) 1st Honda NSX (lagts till 060508 kl 13.07) 1st Audi RS4 (lagts till 060508 kl 18.19) 1st Audi S6 Avant (lagts till 060508 kl 18.22) 1st Mazda RX7 (lagts till 060509 kl 04.55) 1st Mazda MX3 (lagts till 060509 kl 12:37 1st Lamborgini Galardo (lagts till 060509 kl 12.37) Dom som betalar in från och med nu (om någon missar detta) kommer jag sätta tillbaka pengarna till. Kommer inte ta in över 15 bilar. Blir det återbud är det givetvis ok att komma med men nu är det kört än så länge. |
||
Ja, väldigt synd. Kan du PM:a din mailadress (för du har mailat mig eller? Var en adress som ej kunde ta emot mail av någon anledning. Kanske din??) |
||
japp, var inte fårn dig. Var någon med en Lancia turbo. Men har ej fått kontakt med honom tyvärr. Men sånt är livet. Fungerar inte mailen så gör den inte... |
||
_________________ Erik Johansson Sommar: Mazda RX-7 -84 Vinter: Yamaha Viper M-TX -16 http://nosc.worlddisease.net |
||
|
||
I morgon ska jag fixa bromsoket som pajade på Gelleråsen. Byta drivknut med då den började låta lite väl mycket på Gelleråsen. Sen är det bara att tuta och köra. Jag har beställt bra väder. Ska bli kul att köra SS igen.
![]() _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||
du är välkommen! Ta med några kompisar också. Ju fler som är där desto roligare! ![]() |
||
Någon som skall dit från Stockholm och har lust att samköra ner? Jag åker troligtvis ner på fre em och tar in på nåt vandrarhem/hotell under natten. Sedan hem till Stockholm lör kväll.
_________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 12428 besök totalt |