| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2006-05-07 Uråsa, Smålandscupen deltävling 1
|
<< 1, 2 7996 besök totalt |
I begränsad mån, ja. Nästa gång är här i kalmar 21/5 är du intresserad? PM:a. _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Kommer inte att ha igång bilen förrän i mitten av juni eller så.. _________________ Anders Hansson |
||||
13/8 Du är ursäktad då du inte är skrivare längre!
_________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Blandning mellan Stockholmare o Skåning borde ju bli smålänning . Klart du ska med oss och köra
|
||||
Jag har ju faktiskt bott sammanlagt 7 månader i Värnamo när jag jobbat där.. Kul att ni släpper in utbölingar. _________________ Anders Hansson |
||||
|
Vi har inga fördommar, inte ens mot sillstry... förlåt, blekingebor, skall det vara
Nähä, om jag skulle gå och lägga mig. Jag måste tvätta pappsens bil innan mogon(dagens) utställning. Varför kunde inte din drivlina hålla ett par dagar till, Karl? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
lutar nog åt drivknut ändå. ska upp i ottan och se över det hela. tack hjälp till hjälp!
_________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
![]() |
Eftersnack
2006-05-07 Uråsa, Smålandscupen deltävling 1
|
<< 1, 2 7996 besök totalt |