Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1343 besök totalt |
Filmer: SLC Racing final 2002 nattkörning
Är ju kul det här med att göra film... ![]() Har gjort en till nu med Motolins sista timme i finalen.... http://www.slc.se/filmer/2002_motolinnatt.WMV 20Mb Konstruktiv kritik tas gärna emot.. ![]() Har ju slutat med musiken så ni hör motorljudet ![]() |
||||||
Re: Filmer: SLC Racing final 2002 nattkörning
Ehum... man ser inte särskillt mycket måste jag säga, lite väl mörkt ![]() Men något att tänka på är kanske sättet du klipper på, hoppen blir väldigt abrupta och knasiga, fast sen så beror det visserligen på MoviMakers begränsade möjligheter ![]() |
||||||
Jo det fanns ju inte så mycket att ställa in eller ens justera på moviemaker.... så mörkt vet jag.... Och så mörkt är det inte på tapen.... Sen klippen håller jag med om... kan förbättras men tänkte det fick vara så nu när det enda man kan göra i MM som jag har sett är att fasa över.. vilket jag gjorde på skyltarna.... men det skulle man kanske ha gjort. Men försökte berätta en liten story.... gick det hem någorlunda ? |
||||||
Nu kollade jag inte fram till hela filmen, då Mediaplayer krashade av någon oförklarlig anledning (den måste ha ärvt det där av mig) vid 50%, men fram till dess så såg det helt schyst ut faktiskt med storytellingen! |
||||||
Mycket fina filmer Fredrik
![]() Jag körde också då den sista timmen och det var grymmt halt, kan jag upplysa om ![]() _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||||
Intressant film, men hoppig...
Går det att ställa kompressionen i moviemaker? testa att inte komprimera så hårt nästa gång. Sen kanske man kan lägga texten i rörlig bild istället för en separat svart ruta? Blir lite bättre flyt då tror jag. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1343 besök totalt |