| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Dag 5, GTR @ Monza & Magny-Cours sönd 14/5 19:00
|
1570 besök totalt |
|
Final i ligan! Serverinfo (dedikerad server MED DirectX): IP: 83.233.56.148 (Direct IP) Lösenord: rejsa Bandbredd: 10Mbit GTR version: 1.5 Bil: Valfri GT (som ingår i spelet). Banor: Rejs 1: Monza Rejs 2: Magny-Cours Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L) Inga skador (du måste själv bocka ur "disable damage") Inga hjälpmedel. Däckslitage: Normal Depåstopp: Inga Startprocedur: Rullande start Träning: 10min Kval: 5min Rejslängd: 19min (Rejsstart ca. 19:15) OBS! om ni har problem att logga in med ert konto, skapa då ett konto igen med samma namn. SimBin verkar ha tagit bort en hel del konton. http://macen.nullnet.com/gtr/ _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Tack för idag. Kul rejsing. Grannen kom och ringde på dörren så jag var tvungen att hoppa av på Magny.
Tack för en rolig säsong också alla som har varit med och rejsat, samt ett stort tack till Mäcken för server. Jag tycker sånna här korta rejs på söndagar är helt perfekt. Kort träning och 1 eller 2 kvalvarv sedan rejs direkt. Kul att vi blandar olika klasser mellan vekcorna också, annars kan det lätt bli lite enformigt. _________________ Christian Waltgård |
||
|
Tack för bra arrangemang Mäcen.
Jag instämmer med föregående talare om att format o tidpunkt är bra. Hoppas det blir fortsättning. Kul racing idag var det. Om man bara kunde låte bli att klanta sig så ofta. Idag körde jag i alla fall inte på någon.
_________________ Koit Reispass |
||
Du lyckades igen Hompe . Lite trist att du i tid och minut tycks ha en uppfattning om att jag inte ska vara där jag är. Men det kändes jäkligt gött när jag kom ifatt dig på Magny och kunde knuffa tillbaka lite .
Nu tar vi nya tag till nästa säsong och till dess tycker jag vi ska ha som mål att knuffas så lite som möjligt. Det blir trevligast för alla. |
||
|
Kul att ni gillar formatet. Jag tycker med det är perfekt. Kul att köra andra bilar med så det inte alltid blir samma. Vi får se när vi kör igång nästa gång.
Fina omkörningar och kul att se folk som ligger bakom en som har is i magen och väntar på rätt tillfälle. Förr eller senare kommer man om mig.
Repris, Monza: http://macen.nullnet.com/gtr/reprise Magny-Cours: http://macen.nullnet.com/gtr/reprise _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
|
||
|
_________________ Jonathan Johansson Hälsar
|
||
|
Så lite så, Stacken.
Vinnare är (inte helt oväntat):Christian Waltgård Stort grattis!
Resultat: http://macen.nullnet.com/gtr/ _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Ups, där fick jag så jag teg .
Jag tror till och med att jag kommer ihåg incidenten. Ut ur sista kurvan? Jag såg att du snurrade men trodde faktiskt inte vi hade kontakt . Men var det så, så fy skäms på mig .
|
||
|
Jag vände på någon på Magny i hårnålen på första varvet, ursäkta. (röd ferrari)
Jag gillar inte alls att byta bilar, ju mer man kan bilen desto bättre racing blir det och då blir det automatiskt roligare. Att lära sig nya bilar tar för mycket tid. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||
Absoulut!! Dom hade jag nästan glömt av. Det är till och med roligare än GTL. Grymt rolig mod, om man setupar bilen lite najs så lyfer dom till och med på innerhjulet
_________________ Christian Waltgård |
||
|
Kul liga! Surt att jag inte hann att vara med de senaste gångerna när ni körde GT-bilar.. Men det blir väl nån annan gång!
Tack Mäcen för att du ställer upp med server osv!!!!!!
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1570 besök totalt |