| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
MORFF "24-timmars" rejs med rFactor ikväll söndag
|
1452 besök totalt |
|
MORFF "24-timmars" rejs med rFactor ikväll sönda
Allt kan hända i MORFF
Vi tänkte köra ett 24 timmars-rejs, fast med en hastighet av 1200 minuter i timman. Vilka bilar och var är inte klart ännu, det får vi se när röstningen är klar. Röstningen är nu klar och det var Proton vs. McLaren som vann och banan blev orchard Lake Road Course. OBS! Rejset startar 20.30 Mer info på www.racingmates.se Alla najsa rejsare är förstås välkomnan
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
|
||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
|
||
|
Kollade in Mclaren och den har ju 2 olika paket..vilket paket skall vi köra? Spelar det ngn roll?
|
||
|
ja, orchard Lake Road Course finns orginal i rFactor
dock verkar det finnas risk för gdb-mismatch ändå, jag har lagt gällande gdb i vårat forum ja, det finns tydligen 2 McLaren-moddar, så käckt...
Det ska vara denna tror jag (får ingen kontakt med RSC nu): http://forum.rscnet.org/showthread.p _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
som jag ser det er det denna mod McLaren F1 GTR Mod 1.1 som hade namnet Mclaren F1 challange under 1.0?
och i 1.1 kan man uppdatera sin bil men en vassare motor precis som i H6C! http://rfactorracing.yusho.de/index. "This version of the McLaren F1 has some extra class options available. There are 2 engine options available, the selection of which determines whether the car is a GTR or an LM. The standard engine in the GTR is a 627 HP 6.0 litre V12 DOHC 4 valve per cylinder by BMW. The upgrade engine is a 668 HP version of the same block." |
||
Det är inga problem,Det är sånt som händer, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
2. Kolla reprisen, den finns på public3.racingmates.se, jag ska titta när jag kommer hem fick du ingen varning först eller så? _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Jag kunde bara vara kvar till 21 igår men det var skitkul att köra ett sånt här race! Det måste vi göra om!!
Gissa om jag blev överaskad när belysningen tändes på den yttre ovalen
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
ja, jag var på ovalen när det tändes, man blev bländad...
Iznogood! Jag såg på reprisen att du körde för fort i depån, du måste fått stop/go-penalty och sedan när du inte kom in igen så blev du diskad _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
![]() |
Racingsimulatorer
MORFF "24-timmars" rejs med rFactor ikväll söndag
|
1452 besök totalt |