Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2006-05-20 Vårkörningen Bmwcs Nord Åmsele
<<   1, 2
4339 besök totalt
Nzorikko
Umeå. >up north<
Här sen Nov 2002

När vi var där och körde ifjol släppte vi ut 3-5 bilar åt gången på slingan, då roterade vi runt kön väldigt snabbt. Ingen bil var ens i närheten av att komma i kontakt med någon annan bil.

Markusson
Umeå
Här sen Mar 2005

Trådstartare
Jag är fullt medveten om hur ni körde, men vi kommer att köra en och en så är säkerheten störst och föraren vet att han är ensam på bana. Sedan kan ingen komma och säga att det fanns ett tävlings moment i förarträningen. Vi kommer att ha en spridning från erfarna tävlings chafförer till dom som inte har satt sin fot på en bana. Så vi har mycket hög prio på säkerheten.
Har du funderingar så är du välkommen och slå en singnal 070-3394766.
Sedan är dom på Åmsele basen öppen för andra att ordan träffar. Så om ni vill köra så prata med dom.

Whitewheels
Långviken - Umeå
Här sen Jan 2003

Re: Lite nyheter!

Fredrik Markusson skrev:
Vi kommer att köra fast vädret är dåligt så tveka inte år komma fast det är mullet på morgonen men ta med kläder för sämre väder och hoppas dom får bli oanvända.

Fredde

Jag kommer då oavsett(4WD!!!!!!!! ) o jag tar för givet att du skrivit upp mig som anmäld(?). Bil är då klar thumbs up

abd

Här sen Feb 2003

Jag är lite sugen på att köra men skulle vilja veta mer exakt hur många bilar som förväntas komma, det låter våldsamt med ett tak på 100 bilar.

Umeå
Här sen Mar 2005

Trådstartare
Efter som vi inte har föranmälan så är det svårt att säga men det jag vet är att bmwccn, har anmält att dom är 23 bilar från mo i rana. Sedan har jag upplevt ett ganska stort intresse via telefon. Vi har satt ett tak på 100 bilar men jag tror inte att vi kommer dit upp, runt 60 kanske, Sedan är det vädret.
Vi har två banor igång samtidigt och inget avbrott under hela dagen bara för att minska minska väntetiderna. Man får helt enkelt åka äte när man tycker det passar.
Hoppas det blev lite klarare.
Mvh Fredde

abd

Här sen Feb 2003

Ujuj, tack för svar, får se hur jag gör. Jag tycker ju att det brukar bli segt redan vid 20 bilar när man kör SS.

Umeå. >up north<
Här sen Nov 2002

Vädret just nu i Umeå ser lovande ut. Progonosen tidigare idag på Svt var inte lovande.
Det bästa blir nog att åka dit och själv se vad det faktiskt blir. Bättre än att sitta hemma och tro att det inte skulle bli nåt.

Nzorikko
Umeå. >up north<
Här sen Nov 2002

Tack så mycket. På det hela taget en bra arrangerad träff.
Tyvärr regnade det på lite på morgonen, tyvärr så gjorde nog det att många inte fick tummen ur för att åka till Åmsele. Vi som var där körde så mycket vi orkade. Vissa mindre som vi pga haveri andra mer allt eftersom vädret blev bättre och bättre.
Credit till de norrmän som kommit en massa mil. till Pitebor likaså men mest till er som höll i det hela.

Inför träffar
2006-05-20 Vårkörningen Bmwcs Nord Åmsele
<<   1, 2
4339 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande