Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 9957 besök totalt |
Som sagt, ni kan plocka bort mig från listan!!!! /Mats _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||
Ja, när det är himla japanskt i Historic är man nog lite historisk själv med. ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
|
||||
...så det blir det nog inte... _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
Anmälningar Kolla vilket startfält
Många anmälda till MGCC KM1 Kolla vilket häftigt startfällt ![]() Anmälda KM 1 vårracet, Ring Knutstorp (Listan skapas automatiskt. Reservation för felaktigheter) Historic Lennart Almström, Lotus Elite Tord Ekegren, Lotus Elan S2 Anders Ek, Lotus Elan S2 Anders Schildt, Austin-Healey 3000 Kåge Schildt, Austin Healey P-Å Forsvall, Lotus Elan Lars Bondesson, Lotus Elan S2 Göran Anderberg, Alfa Dana midget Roger Adamsson, Lotus Elan Christer Nilsson, Lotus Elan S2 kaj wehtje, alfa romeo 1750 gtv Roadsport A Jens Andreasson, Lotus Exige S Claes Lundholm, Lotus Exge S Mats ohlsson, Porsche 964 Cup -90 Christer Almqvist, Caterham Seven Arne Parnheden, Porsche 964 Bo Johansson, BJ 1 Mats Hallberg, Porsche 911 (964) RS -92 Stefan Jönsson, Caterham 7 CSR 200 PÄR MÅNSSON, WESTFIELD Christian Merheim, 993 Roadsport B Bengt Metz, Caterham 7 Superlight Heikki Särg, Lotus Elise 111S Pär Hylander, Porsche 924 turbo Fredrik Svensson, Porsche 924 staffan jönsson, lotus seven ove Schaar, OHD 7 Jan Blomberg, Alfa Romeo 2000 GTV Johan Frick, Porsche 911 T (RS spec) Ingemar Svensson, Porsche 924 S Hans Egonsson, Caterham Per Glemander, Porsche otto Dürholt, Porsche 924 T Torbjörn Svensson, Datsun 240 Z Roadsport C Christian Almström, Alfa Romeo GTV 2000 Fredrik olsson, Pontiac Fiero Formula 88 P-o Håkansson, Mazda Miata Dennis Kullman, Mazda Miata Joachim osbeck, Mazda Miata Anders ohlsson, Mazda Miata Niklas Falk, Mazda Miata Magnus Nambord, Mazda Miata CS Jakob Hultkvist, Alfa 1600 gtj Gustav Hedelin, Porsche 944 Ulf Persson, Porsche 944 Hans Drangel, Mazda Miata RS Jan Strand, Mallock Mk20b Peter Strand, Mallock 24 Rolf Dawidzon, MG GTS Eva Dürholt, Porsche 924 T Petter Berger, Phantom Räknar till 52 föranmälda när dubbelposter (samt Mats Johannesson RoadspC) tagits bort Ser Kul ut ![]() Hoppas vädret står oss bi Kolla på http://www.smhi.se/ Prognoser samt välj Svalöv / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Re: Anmälningar Kolla vilket startfält
Startfältet gör ju att samtliga inte kan besiktas den sista kvarten så det är nog inte fel att vara i god tid (besiktning 11:00-12:30 om jag minns rätt). |
||||
Undrar om man kommer att ändra i tids-schemat?
Enligt inbjudan skall ju Roadsport A+B samt historisk köra i ett heat. Ca 35 bilar i nuläget ![]() Mvh |
||||
När börjar körningarna? _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||||
Tror redan att det är ändrat till B + Historic samt A + RS. _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||
På lördag är det äntligen dax. Tyvärr så fick vi avslag på dispensansökan att köra i B så det blir Roadsport A.
![]() ![]() Kan redan nu avslöja att jag tänker lämna i protest mot alla bilar i Roadsport som kör med modifierad motor pga matamatisk detalj i reglementet så med lite flyt så kör Metz, Pär Hylander, otto D mm i Roadsport A dom med ![]() Vi ses på lördag, vid helt torr asfalt så luftar jag mina nya Sabelt skor i kamelskinn..... _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||
Vad godkänns som "skattekvitto" egenterligen.
Det kan vara bra att förbereda sig om VV inte fått tummen ur och skickat klistermärket så jag har det idag (betalt i måndags). Räcker det med utskrift från VV som säger "Kreditering vid avställning, kr: 723" ? |
||||
Sist kommer man bara om man kör bil med 300kg övervikt... _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||||
Står det inte "Fordonets skatteförhållande FORDONSSKATT BETALD" om du gör ett registerutdrag via fax? Kommer jag att kunna somna ikväll? Vi ses imorgon, P-o _________________ P-O Håkansson Elan +2 S130/5 - MX-5 RF - BMW i4 M50 |
||||
Ja det är ju ett sätt ![]() _________________ Otto Dürholt |
||||
Intressant med helbilsgodkända bilar!!! Börjar förstå varför det lades sådan vikt vid licenskursen på reglemente och tolkning av detsamma!!!! Hiii tur man inte kommer till start!!! Lycka till alla, kör så det ryker!!!!!!! ![]() _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||
Detta med sömn löser du genom att hitta på nåt att skruva på hela natten. Du ska inte ta och byta bussningar (eller nåt annat nödvändigt) ![]() Själv lämnade jag garaget 2 i morse (det var lite diversejobb som tar tid när hjärnan är seg). ![]() Får man drömma om torr E6a i morgon samt upphåll hela eftermiddagen? ![]() |
||||
Åååå vad ni tjatar om era regeltolkningar. ![]() ![]() ![]() Till höstsäsongen kommer säkerligen jag och Anna också och kör med er, förutsatt att reglementet släpper in bilen i Roadsport B... See you. ![]() _________________ -- |
||||
![]() Den är ju den här dagen man har gått och väntat på sedan september förra året ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 9957 besök totalt |