Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1051 besök totalt |
Mek. eller funktionär.
Hej ! Jag undrar om det finns någon förare som behöver en hjälpande hand ute på banorna i sommar ? jag har jobbat som mc-mek på Bike i Trollhättan och även själv kört RR -84 till -86. Jag har varit mek i några team på 80-talet också. var ute i Europa 1986 och jobbade i ett litet VM-team. om ni vet någon som behöver en mek. så tipsa och hör av er. Jag vill bli medlem i klubben också. Dennis Andersson. _________________ Dennis Andersson |
||
Re: Mek. eller funktionär.
Jag vill även börja köra själv men vet inte i vilken klass eller bil än. Jag tänker komma till Kinnekulle den 27/5 och kolla in läget lite. Dennis Andersson _________________ Dennis Andersson |
||
Kan väl bara finnas en lämplig klass för en gammal mc-mek som vill åka bil. Kom med i vårat gäng. DÅ kan du ju motorerna redan...
Kom till Gelleråsen i helgen så kan du ju prata runt lite. ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||
Det låter kul ! Jag har en son på 8 år och han älskar att köra hyrkart och minimoto. kan du ge mig någon bra hemsida om superkart.? Dennis.. _________________ Dennis Andersson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1051 besök totalt |