Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3480 besök totalt |
Trimma, vad är det??? ![]() Jag hade inte ens tvättat av bilen sedan förra höstens resa till ringen... ![]() Det enda som är åtgärdat på bilen är att "Folxam", här på rejsa, var snäll och svetsade ihop gaspedalen, som jag gasade sönder på Lazzat-slalomen på Lunda, och en lykthållare(var för sig ![]() Springa har aldrig varit min starka sida ![]() ![]() Minuten kommer jag knappast att knäcka. Vill minnas att jag bara varit nere strax under 1:02 ![]() Åker ner tidigt på fredag morgon. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Prognosen ser väl hyfsad ut.
Vi ska ju stanna kvar och köra race på lördagen (ERCup), så regnet får gärna hålla sig borta då med... ![]() Lämnar GBG ca kl 06.00 på fredag morgon. Min bror Henrik lär väl oxå dyka upp med Miatan, kör dock från Ljungskile. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
Ringen-smuts skall man väl inte tvätta bort, borde gå snabbare om man låter den gro in... ![]() _________________ ![]() Michael Stadig --BBDB-- ![]() Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3480 besök totalt |