Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2645 besök totalt |
Per-ola är så säker på E21:ans överlägsenhet att han i ren psykning ger E30-hopen lite försprång.
![]() Nädå, jag lider med dig Per-ola och övriga som drabbades av tekniska problem. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
orsaken till j...lskapet är brännvin som den gamle furiren sa när han cyklat i diket.
Nu var det inte det som var orsaken till att "E30, E28, E36, E46, butchern" (förhoppningsvis i framtiden också Z3 butcher) inte kom till start på Mantorp. Det var bulten som håller svängningsdämpar hjulet som lossnat något varv, varvid hjulet började nöta på woodroff kilen och till slut slog sönder den. Frågade West Coast Racing om dom hade ny kil men dom sa att deras bil inte hade denna innovativa tekniska lösning, men dom skulle forska i saken för att kunna få ut ännu mer effekt ur deras STCC bil. Delar är beställda, kil och nav kommer om en vecka från BMW Motorsport avd. Träningen på Anderstorp den 18/5 kommer att få besök av E21:an det är inget hot utan ett löfte. Både jag och bilen kommer väl förbereda till Sturup för att ta en Z3 skalp. Vi ses på Sturup......... /P-o Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2645 besök totalt |