| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
MONZA 1/6 17:00
|
829 besök totalt |
|
Hej alla rejssugna! Vi har följande anmälda till dagens rejs: Djungel-Jim Mjohannssen NiklasM Lupus SpeedyGT Rocket-Roger ThomasT oscar oveM A.Andersson Summa tio förare. Det är lika bra att vi kör på två servrar, risken för massa lagg är för stor annars. Två servrar betyder att det finns platser kvar för efteranmälningar, om någon skulle bli sugen. SERVER #1 NiklasM Håller i Servern SpeedyGT Rocket-Roger overM oscar SERVER #2 djungel-Jim Håller i servern Mjohannssen A.Andersson ThomasT LuPus Jag var tvungen att kasta om lite i startfältet. ThomasT fick hoppa ned till det "långsammare" startfälet och NiklasM tvärt om så att det finns en host i varje grupp. //Micke _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Jag behöver lite hjälp!!!
Jag vet inte vad jag gjort men vid kval vid onlinerejs så får jag inte upp 9 varv som vi alltid får. Jag får upp 3 varv. Hur ändrar jag detta? Är det game.db filen??? EDIT: Det löste sig. När jag installerade 360 Challenge skrev den över min befintliga game-fil. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Tjena!
Det borde vara Game.gdb filen. Jag har också 360 Challenge istallerat, så jag bordelida av samma problem. Måste testa själv och se vad som händer. Nu har jag startat upp, innan det laddade jag hem game.gdb filen, och jag hade 9 varv kval. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
LuPuS - kan du hosta dagens race istället för mig tror du? Jag har legat i sängen sen i går med halsfluss o feber o grejer och har inte kunnat ta mig hit till datorn... Om det inte går för sig kan jag starta min dator och bara köra server på den - tyvärr kommer jag inte kunna köra racet eftersom jag mår så jäkla dåligt... så skriv här så fort som möjligt LuPus om det är ok eller inte...
|
||
Skysst! |
||
|
fuze - gör som HOOPoo och hoppa in på en av servrarna! Jag kommer inte köra idag så "min" server behövs det folk på..
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
829 besök totalt |