| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
rFactor @ Essington, tor 25/5, kl 19.00
|
1327 besök totalt |
|
Tänkte testa något nytt... På torsdag hostar jag ett rejs med Venom-bilarna (de följde med Lienz-banan). Nyheten är att jag tänkte mig ett stort startfält, typ 20 bilar. Vi kommer troligtvis inte bli så många så vi får blanda riktiga spelare och AI-bilar. Därför kör vi på någon standardbana så att vi vet att AIn fungerar bra. Vi kör på Essington... Spread the word... Ni hittar banan här: http://www.bhmotorsports.com/downloa Jag tror att den följde med patchen 1.070.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
|
||
|
Server uppe...
Namn: rejsa.nu Inget lösenord... Version 1.070 _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
Nope, jag skippar detta, orkar inte hålla på.
OBS: Det er ju bra om man startar servern lite innan så att man vet att allt funkar. Speciellt nu när det har kommit så många nya mods. |
||
|
oki...Annars är det orginalbilar och orginalbana...så det är ingen mod
Som ni vet har det alltid funkat när jaf hostat förut, så därför trodde jag inte det var nåt problem... Lite större tålamod trodde jag ni hade... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
jo men en del mods om man kör uninstall förstör för orginal spelet, jag har fått radeara mitt rfactor 2 ggr fär att spela orginal bilarna! GT2 + seat tror jag det va.
|
||
Jag har 5 olika rfactor installationer, Då slipper jag installera om dom som jag har många modar i,Jag brukar testa nya modar i en installation som jag inta har så många moda för att slippa ominstalera så många om något går fel,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1327 besök totalt |