Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6016 besök totalt |
![]() ![]() _________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
||
jo nog är det så mest smile för pengarna
![]() ![]() jag hoppas jag får tummen (armen) ut och lägger i den "Riktiga" maskinen + bromsar +uppdaterar chassit som jag tänkt jag ska börja nu så ni slipper se den på dom närmaste körningarna (kanske hela sommaren) och jag hoppas verkligen den inte släpper ifrån sig vare sig delar el vätskor den har inte haft sånna problem i nuvarade skick (100hk) men med saabmotorn (ca200hk) blir ju risken större (låda + klump)?? mvh Baron von slider ![]() _________________ Rasmus Möller (No dinero Enginering) BMW 325CI -92 "csl wanna-bee" RALF GYLLENHAMMAR!!! |
||
det blir ju 100% kostnads ökning!!
![]() jag sneglade lite på lite prylar jag har liggandes idag och åker dom med i budgeten/projektet blir det "dyrt" ![]() 320mm skivor fram + 4kolvs ok fram sen kan jag kanske ha en huvudcyl från en mb sprinter bak kanske 306mm o glid ok från 9-5 aero bygga ny bakaxel typ dedion (alfa) och tillhörande skärmbreddning samt en omgång Beg BILTEMAs gula stötdämpare servostyrning från v6 modellen och ev kompressor ist för t3 ??? får se.. hmm det blir en jäv..a massa jobb och ca 10-15000kr till _________________ Rasmus Möller (No dinero Enginering) BMW 325CI -92 "csl wanna-bee" RALF GYLLENHAMMAR!!! |
||
Cheap-trick:
Kollade på en film från i tisdags idag, och där ser man hur fantastiskt välbalanserad din bil var när du driftade! Riktigt imponerande ![]() Tycker det fanns flera som driftade duktigt, men låt gärna bli när man vill köra om... _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
Rackarns! va fort du körde med m535an!! det gick ju nästan som om det var torrt
jo jo självklart! man vill inte vara ivägen eller ställa till incidenter ![]() ja välbalancerad vet jag inte det är ett jäkla schå att hålla den på gränsen men jag fick till det några gånger ![]() film? coolt kan man få titta på den? mvh _________________ Rasmus Möller (No dinero Enginering) BMW 325CI -92 "csl wanna-bee" RALF GYLLENHAMMAR!!! |
||
Fort o fort, det gick nog att pressa lite till, men man vill ju ha marginalerna på rätt sida ![]() ![]() Filmen, har jag endast på DVD för tillfället, men förhoppningsvis kommer jag att lägga ut lite av det som blev filmat under nästa vecka. Blev visst 4Gb, så jag måste sålla lite. Tyckte det vara flera som sa att din bil driftade fint, och det ser man också lite av på filmen ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6016 besök totalt |