| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR - Sverigecupen @ Falkenberg & Kinnekulle sön 28/5 19:00
|
3455 besök totalt |
|
|
|
Jag kastades ur precis när kvalet började, sen började jag logga in men det tog tydligen mer än 5min så racet var redan igång.
GTR får nog bli ett offline spel, har dom inte lyckats fixa GTR på två år så tror jag inte dom lyckas med GTR2 heller. Jag tänker helt klart vänta med att köpa nr2 _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
|
Jag hade ett grymt race med John på Falkenberg!!! Jag låg precis bakom hela racet, som närmast var jag uppe halvägs brevid honom på start/mål rakan men fick släppa av i slutet... KUL!!
Även på Kinnekulle var det ett grymt kul race, lite knuffar vart det men inget ojust. Det är roligt på dessa små banor när man har trafik omkring sig hela tiden. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
|
Ja, detta spel tål inte annat än originalbanorna, vilket vi har konstaterat förut. Men när det väl funkar är det himla kul.
Resultat rejs 1, Falkenberg: Vet ej, då min dator kraschade under rejset och servern kraschade när banbyte skedde. Rejs 2, Kinnekulle:
Rejs 3, Falkenberg (med valfri NGT-bil):
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
![]() |
Racingsimulatorer
GTR - Sverigecupen @ Falkenberg & Kinnekulle sön 28/5 19:00
|
3455 besök totalt |