Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8203 besök totalt |
Aaaaa ni ser ut att ha haft det bra. Jag kommer att medverka vid nästa körning.
Ha de bra grabbs! _________________ Fredrik Ståhlgren Alfa Romeo 75 TS Challenge, CRT #36 Fiat Coupé 20V Turbo Plus https://www.instagram.com/fred_fiat/ |
Ja, vi Coupé-ägare rör ju oss i grupp, så jag kommer givetvis oxå hänga på nästa gång!
Ska bli skoj!! ![]() |
[quote="Maciek Matwiejczuk"]Ett stort tack Martin&Co
![]() Det fungerar mycket bättre än förra året , ingen dö tid mellan körningarna och nu är det 30min pass och inte som förra året 20min på grund av att det skulle bytas ut flaggvakter. Måste bara säga att ni borde vara mer uppmärksamma på folk som är ute och driftar på banan , det är inte roligt att komma ut på flygrakan och se en bil( vit Ford Sierra ) stå och rita åttor ![]() Samma med folk som ser att det kommer en snabbare bil men ändå så ska dom blockera vägen för att man inte ska komma om , eller så ska dom försöka hänga efter till varje pris fast bilen eller föraren inte klarar av det ![]() ![]() det var jag som "ritade 8or " och jag var inte ivägen för nån då jag gjorde detta utanför banan (i början på flygrakan till vänster..) jag gjorde det för att ni alla skulle slippa mina däckrester ute på banan.. jag har beg slicks som nån klurig herre har "kokat" och sen lurat på mig så.. sen är det ju lätt hänt att bilen går ut lite med baken när man kör på däckens gräns , driftar? det vet jag inte.. den röda E30 kanske flörtade lite med fotograferna?... hur som helst Det var roligt o köra och Stort Tack till arrangörena! ![]() _________________ Rasmus Möller (No dinero Enginering) BMW 325CI -92 "csl wanna-bee" RALF GYLLENHAMMAR!!! |
![]() macuka1@gmail.com |
Ja för fasen, det är ju snart..... å då måste ni lägga upp bilder om ni har några...!!!!
|
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8203 besök totalt |