Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3388 besök totalt |
Kul och stort startfält i Roadsport C inför helgen
![]()
_________________ Joachim Osbeck Lotus Elise S2 111 |
||||
Startfällt
Alldeles för stort startfällt för min smak i Roadsport B ![]() ![]()
/ Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
får tyvärr kasta in handuken då mina nya fjädrar inte hann komma men jag kommer garanterat till den 20 juni _________________ Mvh Martin Paninder Team Paninder Racing |
||||
Jag har 4 st FM fjädrar stående som du kanske är sugen på PM:a om du vill så kanske vi kan få ner dem fort. _________________ Joachim Osbeck Lotus Elise S2 111 |
||||
Re: 2006-06-03 MGCC KM2 Ljungbyhed
http://www.mgcc.nu/km/inbjudan_km2_0 Hur är läget med funktionärer nu Bengt? Edit; det står om transponder i inbjudan, är det en skrivning som bara råkat slinka med sedan KM1-inbjudan eller är där verkligen sådan tidtagningsutrustning på plats nu? _________________ Pär Hylander |
||||
Startfällt
Hej Pär Jag skulle vara lite rolig, men jag deltog en gång i en skyttetävling då jag var grabb, 200m liggande med Mauser, jag fick en STOR silverplakett. Vi var två som sköt!! Funkisar är ordnade Transponder ?? tror som du att det är nån rest som blivit kvar efter att texten återvunnits, men jag VET inte Maila Thomas o kolla Vädret är väl den stora osäkerhetsfaktorn för närvarande!! / Bengt _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Re: Startfällt
Hoppas att vädret saktar ner lite. |
||||
Re: 2006-06-03 MGCC KM2 Ljungbyhed
När jag talade med Thomas vill jag minnas han sade att det blir samma "datortidtagning" som sist. Dvs ingen transponder, tyvärr. //Anders |
||||
_________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3388 besök totalt |