| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR - Sverigecupen @ 3 torp sön 4/6 19:00
|
1297 besök totalt |
|
Serverinfo (dedikerad server MED DirectX): IP: 83.233.56.148 (Direct IP) Lösenord: rejsa Bandbredd: 10Mbit GTR version: 1.5 Bil: Lotus Elise Banor: Rejs 1: Knutstorp http://macen.nullnet.com/gtr/GTR_Knu Rejs 2: Mantorp http://macen.nullnet.com/gtr/GTR_Man OBS! Ni som har vanliga Mantorp, MÅSTE ladda hem denna nya versionen av Mantorp. Rejslängden stämmer inte på den gamla versionen. Rejs 3: Anderstorp Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L) Inga skador (du måste själv bocka ur "disable damage") Inga hjälpmedel. Däckslitage: Normal Depåstopp: Inga Startprocedur: Rullande start Träning: 10min Kval: 5min Rejslängd: 9min (Rejsstart ca. 19:15) OBS! om ni har problem att logga in med ert konto, skapa då ett konto igen med samma namn. SimBin verkar ha tagit bort en hel del konton. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Tyvärr blev vi inte så många ikväll. Kanske var mitt fel som inte postat tidigare. Vad vet jag... Tack till er som var med iaf.
Knutan:
Mantorp:
Anderstorp:
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Hallå Grabbar jag skulle vilja vara med, men med den uppkopplingen jag har nu så går det inte , jag fick leta upp kablen till det gamla inbyggda modemet
( det som håller ett jäv..a liv när det kopplar upp) för det gamla avtalet med bredbandsbolaget slutade nu 1/6 men jag får mitt nya bredband den 13/6 å då e jag med på banan igen
_________________ Jimmy Bengtsson |
|
Jaha där ser man... missade hela grejen!... Får vara med nästa gång istället!
Mvh Ps. Det är ingen som vill köpa lite datadelar?? Har ett moderkort för s939 och agp, och ett grafikkort 6800gt flashat till 6800Ultra... Har lagt ut info i Köp/sälj _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
![]() |
Racingsimulatorer
|
1297 besök totalt |