Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2556 besök totalt |
2006-06-17 Club AlfaRomeo inbjuder till banmöte på Knutstorp
CAR bjuder in rejsa.nu till vår stora banåkar helg i Skåne den 30/6 - 1/7. Vi har några platser kvar till sturup på söndag, knutan på lördag är dock fullt. För er som inte är medlemmar i CAR kostar det 750:- Vi kör enl. Klass R: Bilar med vagnsbok och license. Klass A Snabbaste klassen för standardbilar, för de som varit med några gånger. Klass B Mellangruppen Klass C Lugna gruppen (Viktigt att ta det lungt!) Såhär anmäler du dig! Du anmäler dig till ett banmöte genom att sätta in banmötesavgiften på PG 228541-9. om du saknar SBF förarlicens betalar du avgiften för PR-licensen samtidigt. om du betalar via Internetbank räcker det att du anger följande på inbetalningen: - medlemsnummer om du är medlem - ange att du ska köra på Sturup och vilken klass du vill köra i - bilmodell - emailadress eller mobiltelefonnummer om du inte betalar via Inernetbank måste du även ange: - namn - adress För mer info tryck HÄR Är det några frågetecken kan du maila eller ringa Richard på 0705718778 Välkommna önskar Club Alfa Romeo Sverige _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||
Re: 2006-06-17 Club AlfaRomeo inbjuder till banmöte på Knuts
Vad kostar det om man är medlem? |
||||
well, hon veckopendlar och är bara hemma på helgerna så det är bara då jag träffar henne... Och vi gifter oss dessutom den 1 juli så jag ska nog passa på att vara snäll innan dess ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Än så länge är det ca 60 anmälda och vi har stopp strax under 100 så än finns det platser kvar. Men jag vill att alla som är intresserade mailar mig först så får ni ett ja så kan ni betala in pengarna.
Vagnboken blev precis klar ![]() så nu finns det inget som stoppar mig. ![]() _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2556 besök totalt |