| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Nordschleife, GTL Nytt försök på torsdag!
|
1570 besök totalt |
|
Hej! Tänkte försöka hosta igen på torsdag kväll! Denna gång med "black flags" off, så då borde vi slippa se några bli diskade innan start Jag ställer in servern på en 3-varvare efter kl 20 Hoppas det fungerar bättre MVH Racingmates.se (Som avslutning i årets MORFF så kör vi på klassiska Nordschleife men i vilken sim är inte avgjord ännu, det verkar bli en väldigt spännande omröstning, ligger nu i skrivande stund lika mellan GTL, GTR och rFactor Som vanligt är alla najsa rejsare välkomna mer info som vanligt här: www.racingmates.se) MVH
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
japp, det blev GTL igen
fast nu får ni välja valfri orginalbil.. Rejs-start kl. 21 Som vanligt är alla najsa rejsare välkomna, mer info på www.racingmates.se _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
tack till alla härifrån som joinade och försökte rejsa.....
Tyvärr så räknade jag inte med de problemen i starten som troligtvis beror på banan (väl ?)
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
Någon som trots allt har lust att göra ett nytt försök på torsdag kväll?
Denna gång tänkte jag prova att stänga av "black flags", jag misstänker skarpt att det är det som ställde till det i söndags. Ställer in servern på en 3-varvare, med start nångång efter 20.00 MVH _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Det som krävs är att man är najs!
d.v.s. att man inte förstör för de andra o.s.v....
Är du så sen idag så du inte hinner hem tills i morgon kväll ?
||||
|
känns ju skönt å höra då kan man vara med då. Får väl hoppas att det blir nån helg framöver här då så man kan joina ett race. Lite trist att man jobbar nätter i veckorna, när man inte kan närvara vid race.
Tack för hjälpen och ha en fortsatt trevlig dag.. Mvh Mats _________________ Mats Svensson SAAB 9-3 AERo Projekt Secret BTG-Tid (8.40) |
||||
|
jajamensan !!!
Server: Racingmates.se lösen: morff Den är redan uppe i public, jag ska starta om den med lösen när den blir tom... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
||||
|
jepp, nu gick det mycket bättre, inga DQ eller annat strul, tror jag....
tack alla som var med _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1570 besök totalt |