Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (21603 totalt) |
PP det är min med Cup-fälgarna. Gick jättebra med R-däck ![]() _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||||
Tog en sekvens på 5-6 bilder på dig, och av dem tyckte jag den jag lade ut var den bästa. Får se om jag orkar kolla igenom dem igen efter att alla andra är utlagda. Du får väl muta mig med en åktur nästa gång, det brukar öka mängden tagna bilder (diskret hint till alla ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Då var jag nog lite feg av mig ![]() ![]() _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||||
Första gången på Anderstorp för mig med... Jag var nog uppe i max 200km/h i slutet på långa rakan en gång.. Annars sådär 180km/h...
Vad hade ni andra för varvtider då? Jag såg att den silvriga 911 turbon körde på ca 1:59 i filmen, den vita 968cs på 2:00 ungefär. (allt mätt på det varvet man såg i Mäcens film) _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||
Nisse vad använder du för Codec? Gamlingar som jag har ju inget koll på såna grejor. _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||||
Den södra kurvar är extremt viktig..med rätt utgång kan det gå riktigt fort i slutet...nu åkte jag med gatdäck & original belägg på Porschen tyvärr..men med R-däck så går det att åka riktigt fort i södra kurvan med rätt spår..över 240 i slutet med riktiga bromsbelägg & r-däck & riktiga stötdämpare borde inte vara "omöjligt" ![]() ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||
Använd VLC media player, Så behöver du aldrig bry dig om codec =) Länk: http://www.videolan.org/vlc/ _________________ Magnus Åkerqvist Vobblo |
||||||
"ande i filttofflor" den var bra ![]() Det sitter en 4-cylindrig TTspis i den på ca 250 hk. Men för att vara första gången på slicks så blir det lite "konstigt"... Jag ligger runt 2:01-2:03 på den incarfilmen jag har men då fegar jag på minst 3-4 ställen... Så det ska gå snabbare... Har lite att sortera ut så ska det nog gå fortare ![]() Blir lite tid i garaget å förbättra ![]() ![]() Ska försöka redigera filmen å lägga ut den på lämpligt ställe om några dagar. _________________ Henrik Eldholm |
||||||
Ja äntligen satt 10an, men som på banan var det problem med fästet & laddtrycket ville inte gå över 2,3 bar som när vi körde bana, men med lite om mappning i går efterm så laddar bilen 2,5 - 2,6 bar så det skall bli lättare att köra höga 10or på strippen. Kommer troligen att åka till emmaboda på lördag...... ![]() |
||||||
Tack, går inget sönder på lördag när jag skall till emmaboda så ses vi den 28e. Undrar om du skall filma, har ett litet förslag när det gäller filmningen. Hade varit roligt om ni filmade från höga läktaren så att man fick med hela varvet runt med utgången efter start & målrakan......... ![]() |
||||||
Jag får dock inte ljudet att funka i VLC i min film då det inte är komprimerat, utan taget direkt från mov-filen. Ladda hem XviD-codec annars för att få bilden att funka i andra mediaspelare.[/url]
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||||
Håll ut, det kommer. Under tiden:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() och så följer en liten bildserie som jag är rätt stolt över: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jimmy däremot var inte fullt lika glad över att jag lyckats fånga det på bild. Men jag fick i alla fall tillåtelse att lägga ut det. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Kul att få vara med på bild
![]() Snygg bildserie och en eloge till dig för att du frågade om det var okej att lägga ut bilderna! ![]() Jag provade detta spårval men det visade sig inte vara vägvinnande så jag gick tillbaka till asfalten igen. (Bilen klarade denna övning galant, det har ju körts en hel del rally med M3 e30 så den kände sig nog hemma) _________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
||||||
|
||||||
Hyr en helikopter i stället...........blir billigt ![]() |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (21603 totalt) |