Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5466 besök totalt |
Hej å hå vilken intressant tur det blev. Hade lite problem med ett vinande ljud innan vi for ner. Men tid fanns inte att undersöka det. Och lagret var bara en säsong gammalt så det trodde vi va lugnt. Så ner åkte vi, och det blev en hel del körande. Så mycket man orkade och sen lite till på det. Ca 30 mil blev det för bilen på banan
![]() Vi körde på trots att det lät, va skulle man göra..onödigt att åka hem efter en så lång tripp. Men vid 3 tiden så beslutades det att vi skulle hem, då tog vi av skivan för att inspektera lagrena. Och det var väl inte det vackraste jag sett. Men hem tog vi oss utan problem. Så det slutade bra ändå.. Hur som helst så va det ett skoj evenemang trots att styrandet var rätt virrigt. Det blev ju ändå äckliga mängder köra om man ville. 1-timmespassen var nästan lite väl i överkant. Speciellt då temperaturen i kupen var helt galen. Tyvärr glömde jag kameran hemma så det blev det inget av. Men det verkar finnas så det räcker. Fick mig en tur i automobil smurfen också, den gick riktigt bra, förutom lite gung i vissa kurvor. I övrigt så tycker jag det var riktigt bra tempo i den gruppen jag körde, man slapp ligga bakom motorstarka bilar i kurvorna som sedan drar på rakorna för att sedan komma ikapp efter 2 kurvor. Alla höll bra fart ![]() Förresten lillfalk, skulle inte du kunna pma eller maila bilder på min bil ?, jag såg nog allt att du hade några st =) _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5466 besök totalt |