Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 1 besök senaste veckan (21603 totalt) |
Här är några bilder jag gillar!
SEAT ![]() 3 som jagar ![]() Porsche som går på.. ![]() ![]() Reine i sin lill-Lancia ![]() En annan liiiten bil ![]() Koncentrerad??? ![]() Gul liten kvick sak som lät jäddra gött! ![]() En gul till, återigen viss koncentration?? ![]() Racing! ![]() Jakt! ![]() Föraren av denna kärran körde ifårn mig vid ett rödljus i Borås senare på kvällen...... ![]() Såhär ser det ut när Ivan är på G in i kurvan, lite broms.. ![]() Såhär ser det ut genom kurvan.. ![]() Efter kurvan gasar man!!! Se så gött den sätter sig..hehe ![]() Med vanliga gatdäck händer detta: ![]() Nu ser vi fram emot nästa körning!! / Fredrik |
||||||||
Tack, om jag tolkar filmen som jag tillslut fick att funka ![]() ![]() Plockade isär bromsar igår och jag kan säga att mina slitsade skivor ÄTER bromsar i slutet på rakan... ![]() _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||||||
Med tanke på mina senaste bilder vill jag passa på att visa vart gränsen egentligen går:
![]() ![]() Sen finns det ju olika sätt att ta sig dit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Någon som kan berätta mer om den här? Den bara passerade som ett jehu, hade riktigt bra spår genom de långa kurvorna och var sen borta. ![]() Jag sa ju att jag hade en Clio-bild någonstans. ![]() Jisses, det finns ju plats för ett par stycken till därimellan. Några som vill testa nästa gång? Förvaran mig i så fall, för det vill jag verkligen fota. ![]() Med tanke på doseringen kränger det nog egentligen rätt bra... ![]() Vad var det ni sa om fokusering? ![]() T.o.m. dagens bogserbil kom med. ![]() och en stilla begrundan får avsluta mina bilder. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
Exakt Perra..det går utan större problem med din Turbo ![]() ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||||
Nu vet jag var jag ska vara precis innanför cubsen hade missuppfattat det hela, precis utanför har jag förstått, då kör vi på detta vid nästa träff. ![]() Det är helt rätt att fråga Fredrik om spårval på Anderstorp det är nog få som åker med gatbilar som kört fler varv där. Hade förmånnen att ha honom före mig att visa spåren under några varv, men han försvann ganska snabbt när det gick i full tempo, det måste vara så att röda bilar är snabbare. ![]() _________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
||||||||
För en massa år sen lyckades vi ägna en hel mattematiklektion åt att diskutera om röda eller blå bilar var snabbast. Om jag inte minns fel kom läraren med det definitiva svaret att blå måste gå fortast. Det hade visst med energiutstrålningen ifrån olika färger att göra.
Inte för att det hjälpt mig, alla mina banåkarbilar har varit blåa, men inte f-n har jag åkt fort (nog) för det ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
...eller är det så att färgen inte spelar roll.
![]() Kul lek; Vad är det för likhet mellan bild 1 och 2?
_________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||||||
Det är ju bara för att de är ivägen ju ![]() Säger han som ägnar tiden åt bilar från ett helt annat land ![]() _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||||||
Åja Jika..nu ska du inte vara så snäll..så fort gick det inte & den svarta har kört om den röda många gånger innan...min vita åxå ![]() ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||||
Min spontana reaktion är att klassen på bilar , men framförallt förare har höjts
markant under de 4åren jag hängt på A-torp. ![]() ![]() En stor eloge! Mvh Christer Som den dagen till ära körde en silverfärgad Fiat pick-up. ![]() Dock inte på bana... ![]() _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||||||
Det är riktigt kul att se alla bilderna från träffen!
![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||||
Förr i tiden var start och mål belägen där. Den enda bana jag känner till som inte haft depån vid start och mål? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Tja Nisse! Se bild: ![]() _________________ Mattias Bengtsson 911 -78 Lådbil |
||||||||
![]() "Någon som kan berätta mer om den här? Den bara passerade som ett jehu, hade riktigt bra spår genom de långa kurvorna och var sen borta." Äntligen någon som fick med mig på bild har letat som faen... Får oxå tacka för eftm. mycket bilar var det... Får nog ta med hojen nästa gång o gasa lite... ![]() _________________ Joakim Johansson -PCS 869B- BMW 325 -89 Lånar 993 - 94 |
||||||||
Hehe! Nä jag tänkte på vad du har för chassie och motor osv. Jag vet inte hur bra bilen gick, men enligt han P.P så gick det rätt fort!? ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||||
Aaaaaah... Här kan du kolla lite... https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Joakim Johansson -PCS 869B- BMW 325 -89 Lånar 993 - 94 |
||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 1 besök senaste veckan (21603 totalt) |