Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1361 besök totalt |
2006-06-20 Knutstorp - Kvällsträning HMS
Blir inget åka för egen del men dyker upp med garagekollegerna för att grilla och sparka däck om vädret tillåter. ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||||
Kvällsträning
Hej Får se om man kör sig trött på alfaklubbens heldag i morgon 17/6 annars dyker jag nog upp 20/6 , om bilen håller även 19/6 på Sturup / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||||
Re: Kvällsträning
Hej Bengt, enligt alfaklubbens sida är det bara körning för oss på förmiddagen och sen är det CAR challenge på eftermiddagen... _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Stämmer verkligen det? För kollar man på schemat så är alla klasserna inbokade i grupper då också. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||||
AHA! ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Kanske lite off topic fråga men ställer den här ändå..
Skulle det vara möjligt att få ta några varv på banan i min gokart (Icc)? SuperKartar har ju kört på banan i Källna, tänkte om man får göra tvärtom ![]() Skulle det krävas riktig racinglicens eller skulle min karting licens räcka? _________________ Emil Jönsson |
||||||
|
||||||
kommer givetvis
skall byta till nya fjädrar o nya bromsbelägg ikväll, sen skall det göras hjulinställning imorgon sen kör vi. ser fram emot att köra imorgon hoppas det kommer en massa roliga bilar, var lite tunt med miator förra kvällsträningen så jag hoppas på bättring imorgon kväll ![]() _________________ Mvh Martin Paninder Team Paninder Racing |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1361 besök totalt |